Allergic, but don't even care

 Mycket kattmys mellan skrivandet idag. Vi är hos PJs kompis igen för jobb på det hemliga projektet. Kompisen har världens sötaste lilla kattunge. 70% bus, 10% gos och 20% sova beskriver katten rätt bra. Klättra kan den också. Inga hinder är för höga för den lille parveln. Sött <3

 Tyvärr är jag allergisk så kommer nog inte kunna ha en egen katt i framtiden - men ja... nog blir man sugen. När det är andras katter brukar jag inte bry mig. Det är ju inte som att man måste gå igenom det varje dag liksom. Snuvan och kliandet.

 Vi har precis vräkt i oss hämtmat från en av Borlänges alla pizzerior. Jag tog en kebabtallrik och sitter med världens matkoma. Hur ska man orka tänka liksom. xD "Ja men snart får vi i oss lite mat så att vi blir lite piggare" sa vi - men trots det överflöd av sömn så jag och PJ fick inatt så skulle jag kunna somna här just nu. Inte så konstigt egentligen - men syftet var ju att vi skulle få lite mer energi.

 
Ikväll kommer en annan av PJs kompisar över och hans tjej. Vi ska bara umgås lite och kanske dricka vin eller öl. Den som lever får se!
1 Angelica:

skriven

Men, vad söt!

2 A M:

skriven

Vilken liten sötnos!

3 norrbotten emmish:

skriven

men så sööt katt!
jag har också en katt, norsk skogskatt 4 år gammal är den. Ha en fin söndag

4 Jen:

skriven

Min kille tål inte heller något pälsdjur men han älskar katter å hundar å leker gärna med dem så mkt han kan :D

Svar: Ja det är ju lätt värt det om det bara är någon dag det gäller sådär :P Men det var minst sagt jobbigt när jag kom hem och handen sved av de rivmärken man fick från kissen.
Bambi

Kommentera här: