Göteborg del 1

 Mitt i all misär så delar jag med mig av min tid i Göteborg tillsammans med PJ. Jag ska bara berätta lite kort om första dagen och SEN får bilderna tala för sig själva känns det som. MEN jag tycker absolut att ni ska lägga märke till det extremt lyxiga hotellet vi bodde på.

 Tåget gick mot Göteborg klockan 06.00 på morgonen den 23 december. Jag hade inte sovit då jag ville undvika resfeber - PJ däremot tyckte väl att äh sånt skulle jag väl inte oroa mig för. Kan ni gissa vem som hade sjuk resfeber? Mm just precis. Vi anlände till Göteborg och tänkte att vi skulle chansa och se om rummet var redo till oss. Det var det inte - men vi fick väldigt gärna lämna väskorna på hotellet. Vi gick och fikade. Fördrev tiden med sightseeing och shopping. Vi gick bort till Ullevi och Gamla ullevi för att tillfredställa min sentimentala sida. Gamla Ullevi pga mitt kära IFK Göteborg såklart. Vi åt på Max och jag fick handla från blåvittshopen.

 Tillslut fick vi checka in. Vi gjorde oss iordning och stack till Liseberg där PJs överraskning väntade. Eller ja... hans överraskning var alla de timmar som vi tillbringade inne på Spelhuset. Han behövde inte betala en spänn. :P Där hade vi det gött som satan innan vi bestämde oss för att återvända till hotellet.


 Det var en mycket fin inledning på våran tid i Göteborg! Kollade ni in bilderna från hotellet och rummet? Hur fint var inte det på en skala?

Del 2 kommer så snart jag orkar att ta itu med det inlägget. 
1 Rania { Rania Maria Photography }:

skriven

Svar: Hoppas ni hade en riktigt mysig jul i Göteborg!

Nä verkligen inte, det är superviktigt att kunna göra ingenting med sin partner. Vi sitter ofta med varsin dator, eller iPad. Någon läser en bok, en spelar nåt... Det är skönt att kunna koppla av och bara vara - det måste man!

Ah men åtta månader är ju rätt länge, just första året med sin partner tycker jag alltid känns riktigt långt, samtidigt som det när man tittar tillbaka känns som det gått oerhört fort. Skönt att ni kan ses varje helg ändå! :)

Ja jag kan tänka mig att det är lätt att ha lite hjärnspöken, jag hade mycket det förut i tidigare (mindre bra) förhållanden men som du säger, så länge man är öppen och kommunicerar så kommer det gå bra. Det låter ju som att ni trivs oerhört bra med varandra!

Kram och god fortsättning!

2 BLONDINA:

skriven

Guuud vilka mysiga bilder jösses :D

Svar: haha tackar :D
Bambi

3 Emma Engström:

skriven

Åh så härliga bilder från Göteborg, så mysigt! :D

Svar: Tack <3 Ja det var hur mysigt som helst
Bambi

4 Yohanna af Skovde:

skriven

Myyysigt hotell!! :) :)

Svar: Ja det kan verkligen rekommenderas :D
Bambi

5 Petra Olsson:

skriven

Men så härliga bilder:)

6 Netti Starby:

skriven

Men vad roligt och hotellet är jättefint! Kram

7 Tilda Barkselius:

skriven

Åh både låter och ser hur mysigt ut som helst!

8 IDA-FOTO:

skriven

Såg jättemysigt ut!

9 Celine:

skriven

Men åh så mysigt hotellet såg ut!

10 Ida Lindborg ♡:

skriven

å vad roligt, så fiint!
Max ♡♡

Sv: Tack så mycket! :D

11 Linnea:

skriven

Ohhhhhhhhh fint!!!

12 Carolina Thoor:

skriven

Ser och låter jätte mysigt! Verkligen ett lyxigt hotell :D

Sv; haha javisst! Fan så smart du ska vara då ;)

Kommentera här: