Göteborg del 2

 Till en början hade jag tänkt mig mer sightseeing på Julafton, men istället blev det lite shopping (återigen) och sen bar det iväg ut till Lindome för att få träffa dom mest underbaraste personerna som jag någonsin lärt känna. Jag vet mycket väl att detta kommer låta konstigt med tanke på att PJ var med, men det var mitt ex föräldrar som vi träffade. 

 Vi började dock med frukostbuffén på hotellet. ERHMAHGERD (som man säger på nördspråk) Finns det seriöst någonting man kan älska mer än hotellfrukost? Donut think sow

 Förklaring då.. Varför mitt ex föräldrar? Well - dom fanns ju i mitt liv under en lång tid. Jag var ju bara typ 18 när jag flyttade till Göteborg och dom tog hand om mig så väl. Stöttade mig i en massa. Så varför inte träffa dom liksom!? Jag vet inte vad PJ tyckte om det hela MEN han sa att skulle det göra mig glad så why not. Efteråt tyckte han att dom var otroligt trevliga så det var väldigt skönt. Jag fick världens största kramar av mina föredetta svärföräldrar och det värmde så gott i mig. Vi åkte hem till dom och blev bjudna på mat och fika. 
 
 Det blev en massa prat och tillslut var det dags för oss att ta pendeln tillbaka till Göteborg för PJs andra överaskning. Nämligen ett restaurangbesök på mitt favoritställe i Göteborg. "Lilla London" Vi svängde förbi hotellet för att byta om och göra oss klara för våran reservation. Ute hade det då börjat regna. Men små droppar. Tillräckligt för att inte bli blöta men nog för att vara riktigt irriterande. Men vi kom dit, satte oss och tog deras hamburgare och varsin öl och hade det så himla bra. Mysig atmosfär var det! Helt magiskt. Tillbaka till hotellet sen för en öl och sedan var våran julafton över. <3

 
 Om ni frågar mig så kunde inte min julafton ha spenderats på ett bättre sätt <3
1 Tilda Barkselius:

skriven

Åh hotellfrukost är underbart :)
Låter supermysigt!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Såg underbart ut :)

3 JoJo:

skriven

så mysiga bilder. ni verkar ha haft det underbart ju! :D

sv; hihi ja visst är det en fin rosa färg på alla produkter! <3

4 Jessy:

skriven

Vinnaren av månadens blogg är nu uppe, kolla in om det blev du som vann :D Om inte så kommer en ny chans redan imorgon, gott nytt år! kram

5 Emma Engström:

skriven

Åh så mysigt, hotellfrukost är så gott! :D

6 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

skriven

Vad mysigt med Göteborg! :)

Kommentera här: