Surprise, hot stuff!

Vill ni veta en sak? Just nu är jag hos PJ. Blev hämtad av Z igår och åkte hit för att överraska honom. Gissa om jag lyckades. :P Det var nästan så han flög på mig när jag klev ur bilen. :$ Vi vinkade av Z som skulle styra volvon vidare mot småland och så gick vi in i PJs lilla stuga och bara tittade på varandra i stort sett. Det hade gått en vecka och en dag sen vi sågs sist men ja.. Det kändes mer som en månad. Jag kunde inte låta bli heller. Skulle inte jobba på tidningsjobbet för att jag inte kände mig på topp men jag kände att få kunde jag ju lika gärna åka hit om Z ändå var så snäll och ville hämta och skjutsa liksom. Jag får ju lite mer space här hemma också så man kan bli frisk snabbare. 

Idag har jag mått bättre så vi bestämde oss för att gå ut på en promenad. Vi stannade till vid en sjö och satte oss på en brygga. Det var så varmt och det var tyst och skönt att bara sitta där och prata. Supernice kan jag säga er! Sen gick vi hem för att laga till lite käk. Lax och potatis och en kall sås som blev gudomligt god. Nu sitter jag i soffan och glor på tvn där PJ skärmdelar LoL-matchen som han spelar just nu. Nersläckt med tända ljus och så varsin öl! Mysigare kan det ju inte bli :P



Hoppas ni har det alldeles tokfint vart ni än nu är :) Har ni också haft sol idag?
1 miche - 17 åring med CP-skada och hydrocephalus:

skriven

Ser så mysigt ut :D

Kommentera här: