Uppe med tuppen

 Jag är uppe redan nu för att se till så att jag kan komma iväg snabbt ifall de skulle ringa från något boende och vilja att jag ska jobba. Det har varit en mycket intressant natt måste jag säga er. Min hjärna är inte kapabel till att formulera en förklaring men det blev inte mycket sömn kan jag säga er. Dock så är det väl inget ovanligt känns det som. Att jag inte får mycket sömn dvs.

 Jag har förövrigt tillbringat gårdagen med att packa min dramaten inför min get away till Borlänge. Det ser ut som att jag ska flytta dit, pretty much, men det är nämligen så att det ligger en platta öl i botten av väskan så därför fick det bli den. Jag har inte ens packat klart den ännu och den är redan svintung. Lyckligtvis kan jag ju rulla den mesta dels men det blir lite intressant att se hur mina kycklingarmar pallar att lyfta av och på väskan när jag ska på tåget. Får väl kasta ut den eller be någon om hjälp. :P Jag måste gå igenom min lilla packlista för att se så att jag får med mig allting. Visst ska jag inte vara borta länge men det är inte bara kläder som ska ner.

Hoppas ni får en fin dag idag. Vädret verkar ju inte bli sådär superskojigt här - men vad gör det om 100 år liksom.

1 Skogsraah ☾:

skriven

Vad spännande om det blir att flytta :)

Svar: Har jag tur så får jag väl flytta någonstans tillsammans med PJ men än är det för tidigt för sånt :P Men jag ska ej flytta än ^^
Bambi

2 milina.blogg.se:

skriven

Hellre packa för mycket än för lite! ^^

Svar: Det är sant haha :P Ölen var rätt viktig att få med också så xD
Bambi

Kommentera här: