* Slut som artist

 
Jag hann seriöst inte ens komma hem. DÅ ville alla höra av sig till mig. Jag gillart - men smått stressigt när 5 personer skriver/ringer och jag står i brorsans lägenhet och hjälper honom med flyttstädning. Jag var ju tvungen att hjälpa honom då lägenheten säljs imorgon. Så var jag ju tvungen att äta och sova. Hur skulle jag hinna med det? Don't get me wrong. Känns ju skönt att man varit saknad - men jag har ju så förbaskat svårt att låta bli det här med att försöka säga nej ibland. Därför är det ju frustrerande om nån vill ta del av min tid och så har jag ingen att ge. Förstår ni hur jag menar?

När vi är klara med allt hos brorsan så går jag hem. Får reda på att jag måste gå och panikhandla om det ska finnas frukost till imorgon. Så det var bara att gå tillbaka igen. Klart jag kunde offra mig, eftersom det är mors dag osv. :) Men det resulterade i blotta 30 min sömn som jag får leva på under nattens jobb. Men jag har gjort det på ingen sömn alls - så jag ska nog klara av jobbpasset som väntar. Men några hejarop skulle ju inte vara fel <3

Jag har bilder att dela med mig av från helgen och allmäna tankar om lite saker jag har, indirekt, upplevt. Så det ska jag försöka fokusera på att dela med mig av efter detta inlägg. Så blir det ju jobb någon gång inatt som sagt. Får bara be till gud om att rundan inte blir sen inatt. 

Kommentera här: