* Stockholm Stockholm Stockholm...


Hej på er goingar!

Tack för alla era kommentarer ju. 😄 Just nu är jag med Joey och hans vän Laleh i studion där vernissagen ska hållas. De håller på att sätta upp tavlorna, as we speak, jag själv har gjort vad jag kan så jag väntar väl på att bli ropad på ifall det behövs hjälp. 

Igår råkade jag och Joey hamna på Scandic hotell för lite gratislyx. Alldeles för mycket vin & massor av nötter. Det var nice. Morbror skulle briljera med sina tyskakunskaper och hjälpte ett turistpar med att tipsa om sevärdheter. Sen stupade jag bokstavligen i säng efter lite smsande med PJ & Z. (Haha låter som en lam advokatfirma) 


Idag ringde klockan vid 7.00. Upp för att äta frukost och göra sig iordning. Sen kom Lasse för att skjutsa oss till studion. Vi hann såklart med den sedvanliga lattèn innan vi påbörjade förberedelserna. Blooms Bageri levererade.

1 emma:

skriven

Sv: hahaha men så var det för mig med! som tur var stängde de vid sju och vi var där strax efter sex så hade inte så jättelång tid för shopping... ;)

2 Emma:

skriven

Ibland kan man vara värd att lyxa till det lite! :D

3 matilda w:

skriven

ser härligt ut!

Svar: Jadu - det var inte fy skam i alla fall om man säger så :)
Bambi

Kommentera här: