* Vernissage

Hej på er! 

Söndag idag. Morsdag, hemgång och jobbförberedelse (läs sova). Men OJ vad glad jag känner mig. Utställningen igår var, minst sagt, framgångsrik och det glädjer mig enormt mycket. Laleh (som Joey ställde ut tillsammans med) såg överlycklig ut. Det var, som sagt(?), hennes första utställning och det kom SÅ mycket folk. Några pratade svenska och vissa fick ta till engelska. Jag bytte mellan språken så ofta att jag tillslut pratade svenska med de engelsktalande och vice versa. Så jag körde Engelska rakt igenom. Det fick funka. Den verkade ju vara trovärdig eftersom de svensktalande kom fram och frågade om "more wine". Hysteriskt kul! :P

Jag har ett par bilder från gårdagen, men jag måste ha ro till att kolla igenom dom. Välja vilka jag kan publicera osv. Kort och gott var det ett sjukt kul event. Jag fick min favorittavla av Laleh som betalning för min hjälp och jag är överlycklig. Den ska få hedersplatsen bredvid Joeys tavla som jag fick sist jag hjälpte till. ❤


Mja! Så vi var en trött och nöjd trio när dagen sen var över. :) Var otroligt kul! 
1 Lena:

skriven

Vad kul :D

2 sara:

skriven

sSå kul! :D

Kommentera här: