När andra botar bakfyllan

  Kaffet är färdigt och "Prinsen & Jag" visas på tv för 1000 gången. Precis som förra året. Precis som året innan det.

Jag jobbar i eftermiddag mellan 16 och 21. Samma rad som resten av veckan och det gillar vi. Så ja... mycket mer än jobb kommer det inte att bli idag. En skypedejt med PJ senare ikväll och sen ska jag sova järnet inför ytterligare ett pass på måndag. Jag hoppas på resten av veckan också innan jag tar mig iväg till Borlänge, men vi får se hur det blir. Ännu är jag ju inte bokad tyvärr - men allt kan hända :P

 
1 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Hoppas du får fortsatt jobb i veckan :).

2 Mia Forsberg:

skriven

aha okej, vad skoj! :) Själv föredrar jag att jobba dagtid, tycker det är skönare att va ledig på em och kväll :)

Hoppas du har en fin 1:a advent även fast du jobbar!

3 Erika:

skriven

Den filmen är ju så bra :)

4 Erica:

skriven

Hoppas du får jobba mer i veckan då! :)

5 Ida Lindborg ♡:

skriven

grymt jobbat! :D

Kommentera här: