Halloween

 Åh gud jag är så exalterad för ikväll så ni anar inte. Allting kommer bli så himla kul. Först och främst så kommer det vara en finsittning. Det är ju trots allt en högskola. Vi ska sitta i våra kostymer och äta en lyxig trerättersmiddag innan det sedan är dags för dans på nattklubb. Hur roligt är inte det liksom?

Över 1000 personer kommer sammanlagt att befinna sig där och runt 50 personer kommer att, tillsammans med mig och PJ, vara klädda som minions. Jag kan knappt vänta tills det är dags. Anyways... Jag kommer troligtvis inte uppdatera mer idag. Tror inte att jag hinner det. Men jag ska försöka ta så mycket bilder jag kan senare ikväll och så lägger jag upp dom här senast imorgonkväll. Eller på måndag. :) Who knows... :P Annars kan ni som sagt följa mig på snapchat eller instagram för att få en lite mer aktiv uppdstering om kvällen. Det kommer ju lätt vara värt det hörrni ;)

Jag heter iambaam på båda apparna!

Kommentera här: