Kanske ska skriva om min dag

 Efter jobbet idag så gick jag hem bara för att kort därefter möta upp BFF för en promenad. "Fläskrastning" som vi brukar kalla det. Vi pratade som vanligt om allt mellan himmel och jord. Diskuterade våra karlar bland annat, vilket är rätt återkommande när  två kärlekskranka BFFs träffas efter någon vecka ifrån varandra.

 Vi firade våran nyvunna hurtighet med varsin pizza. Jag tyckte vi skulle gå dit i våra "snabba" kläder, men frugan satte stopp för den idén direkt. Hon tyckte det skulle se så dumt ut. Jag tyckte nästan det var mer rimligt än om man går till pizzerian i vanliga kläder. Nä men skämt å sido.. Vi drog i oss varsin halva av varsin pizza. (Vart är karlarna när man inte orkar äta upp?) Sen gick vi upp till BFF och brände av i hennes soffa.

 Det roliga är att det ofta händer. Vi ligger halvdöda i hennes soffa. Vaknar till lite då och då, pratar om nått kul och sen bränner vi av igen. Lite mobilpill hinner man kanske med om man har tur. Facebookande och skrivande till våra karlar. Men det är skönt ändå  Att det inte finns något underliggande krav på att man ska ha massor att prata om konstant när man ses. Man kan vara tysta liksom. Bara ta det lugnt och ha möjligheten att säga något utan att behöva skriva det i ett sms. Frugan och jag har det fan bra tillsammans.


(Jag fick ha larmtelefonen på jobbet idag för övrigt. En rätt tung uppgift om man jobbat lite mindre under en period.)


 Nu ska jag se till att stupa i säng. Jag vet inte hur jag lyckades vara uppe såhär sent när jag hade planerat att lägga mig vid 21.30 idag. Men men... Ska säga godnatt till PJ och sen tackar jag för mig. Hoppas att ni alla har haft en bra dag :)
1 Linn Strömberg:

skriven

Älskar att bara prata av sig med sin bff <3

Svar: Ja det är så härligt :D <3
Bambi

2 Carolina Thoor:

skriven

Låter som en bra tisdag! Jätte fin telefon du har, hörrö! ;)

Sv; haha vad roligt! Kul att du alltid tillbringar tur då det kommer till sådana trisslotter! Själv vinner jag oftast så det är kul. Niclas har skrapat tre stycken, fått nit på alla och jag har fått vinst på alla haha :D hoppas jag får vinst en fjärde gång! :D

3 Bellah - livet i USA :

skriven

Så härligt det ser ut, så mysigt när hösten kommer tycker jag !

Svar: Ja, alla färger som kommer fram liksom :D Så himla fint!
Bambi

4 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh så gott med pizza!

Kommentera här: