Ledig onsdag

 Mja. det var inget bokat pass för mig idag. Därför passade jag på att ta en gofika med finaste "Britta" <3

 Hon kom och hämtade mig med sin vita fara och så for vi ner till stan för att ta oss en fika. Det fick bli det vanliga konditoriet och jag kunde verkligen inte låta bli att retas med tanten för hennes val av bakverk. Jag menar... kom igen... en mandelring? Kan ju onekligen liknas med pensionärskakan (mandelkubb) och min Britta är lite tant av sig. Det är liksom inte ens något negativt utan hon har liksom slagit sig till ro på något vis.

 Vi skiljdes åt när det var dags för henne att börja jobba. Jag kilade hem och mötte ganska snart upp mamma för ytterligare en fika tur. Jisses.. tur att jag har promenerat idag kan jag ju säga er. Har varit så mätt på fika att "vanlig mat" inte fått någon plats. Mamma och jag kunde som vanligt inte låta bli att fönstershoppa lite också. Eller fönstershoppa kan man inte säga då ett par småsaker för några guldpengar slank ner i korgen, men ja... haha!


 Ni ska ju bara veta hur otroligt lyckosam jag känner mig som har såna fina vänner i mitt liv. BFF, Britta och Maddson är en sån trygghet att kunna vända sig till. Britta har ju vart med i typ 20 år... så jag behöver inte ens förklara mig. Hon kan mig utan och innan. Därför är våra fikastunder så jävla värdefulla.

Nu mina vänner ska jag se om PJ är tillgänglig för en skypedejt. <3 Ja, jag vet att vi ses på fredag - men det skulle vara så skönt att få höra hans röst. Vi är inga telefonmänniskor egentligen. Det kan dock bli rätt långa samtal när vi väl pratar. :P

Hur har eran dag varit btw?
1 sockervatten.blogg.se:

skriven

Mysigt!

2 Ida Lindborg ♡:

skriven

åh vad mysigt och gott :D

Sv: å vad coolt :D

3 milina.blogg.se:

skriven

Vad härligt! :)

4 Linn Strömberg:

skriven

Gott med fika ^^

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Alltså åh vad det där såg härligt ut!

Svar: Ja hihi :P det var det också !! :D
Bambi

6 Skogsraah ☾:

skriven

Låter som en mysig dag :)

7 Sara Ekman:

skriven

Mums :)

8 Carolina Thoor:

skriven

Mysigt med en härlig ledig onsdag! Lät som en himla bra onsdag du hade det :D

Sv; haha, okej. Ja, men då vet jag att jag inte missade något hehe ;) min bror har laktosfri kvarg i kylen, original. Vet inte, ska man ta sig en sked? :D

Okej haha :D du jobbar alltså inom hemtjänsten? ;)

9 Isabella:

skriven

mysig dag :)

sv: helt klart värt att testa den! :)

10 ---> Tävling:

skriven

Alltid trevligt med lite fika :) :)


------> http://nouw.com/Nettan

11 Lola ❤:

skriven

Mysigt ^^

12 rebeccafornstedt.blogg.se:

skriven

Mysigt :)

Kommentera här: