Nya kvargsmakerna

 Många av er har la sett de nya kvargsmakerna som finns ute nu? Call me coffee, Go bananas, High on life m.fl.

High on life var den nya smak som jag började med att testa på. Energidryckssmak. Red Bull i all ära, men jag var ju helt klart skeptisk när jag skulle hugga in. Förväntade mig ju energidryck i kvargform, men den smakade BARA socker enligt mig.

 Tjusningen med kvarg, enligt mig, är ju den syrlighet som finns i smaken. I denna kända man ingen energidryckssmak alls och efter bara några skedar av kvargen så fick den liksom en sliskig smak. Det blev för mycket sött helt enkelt.

Kort och gott så var den ingen höjdare. Den gick ner - men skulle inte köpa den igen. Har ni smakat High on life?


Jag måste ju säga att jag är sugen på att testa Call me Coffee. Vad annars liksom? Kaffemonster som man är.
1 Carolina Thoor:

skriven

Inte sätt, hört. Aldrig testat kvarg vad jag vet. Skulle vara kul att testa! :D

Sv; jaså, vad roligt! Vilka fina telefoner ni får på jobbet! Vad jobbar du med? :)

Haha! Ja, du hade inte behövt ta tåget denna gång. Vann 30kr igår. Men du kan gärna komma hit idag och peta så jag får en fjärde vinst haha :D

2 Linn Strömberg:

skriven

Har inte smakat någon av dem, men att bara höra kvarg med energidricka-smak låter mindre gott i mina öron xD

3 Erika:

skriven

Har inte testat dem då jag inte gillar kvargen utan tillsatt socker, fixar inte sötningsmedlen :P

Svar: Lika bra kan jag säga dig :P De var inga höjdare ALLS och kvarg är ju dyrt som satan
Bambi

4 Jeanette:

skriven

Brukar inte direkt äta kvarg men dom där smakerna lät ju väldigt spännande :)

Svar: Eller hur? men tydligen smakade dom inte alls lika spännande som de låter.
Bambi

5 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

kul med nya smaker. måste ju prövas men ingen smak lät väl sådär wow kanske. Älskar Kaffe men brukar inte gilla det på annat än just i min kaffemugg. Banan tror kah kan vara helt okej :)

Svar: Den med banan fick jag höra smakade otroligt mycket valnöt :P Men ja jag är extremt nyfiken på dom två smakerna faktiskt.
Bambi

Kommentera här: