Avslutar dagen med fotmassage

 Helt galen dag ju. Jag och Maria tog oss in till stan senare för lite snabb shopping. PJ hade slutat tidigare från jobbet och var påväg hem för att inhandla det alkoholhaltiga inför valborg. Sen skulle vi nämligen mötas upp för att testa på ett gym som vi kollat upp. Nordic Wellness. Vi ville liksom hitta ett gym som hade bra maskiner, gott om vikter samt hade generösa öppettider. NW har tydligen väldigt många olika klubbar. Då vi nu har en gratisvecka så tyckte vi att vi kunde komma igång lite med tränandet. #PJsgymwifey

 Vi bestämde oss för att lyfta lite skrot. Vi har suktat länge efter den där brännande känslan man får i musklerna när man PRECIS klarar den sista repetitionen i setet. Så det fick bli ett axlar/rygg-pass. På så vis var det ju grymt att ha med sig PJ. Han kunde hålla bra koll på min hållning och då blev det automatiskt lättare för mig att lyfta. Men snacka om att man har gått ner sig sen sist man gymmade. Jag är nog seriöst klenast i stan.

 Vi duschade av oss och bytte om för att ta oss till Hemköp och få lite mat handlat. Vi har bestämt oss för att kolla in en glutenfri kost och se om det kan lugna våra oroliga magar. Jag är ju laktosintolerant... eller ja, i alla fall känslig. Men ibland kan både jag och PJ ha jätteont i magen och vi undrar om det kan bero på gluten. Så jag kände att ... vafan varför inte testa liksom. Kan ju inte skada. Men oj vad hangry jag kände mig när vi gick runt där i affären och fick släpa på en vagn med ett trasigt hjul. Det var ju inte det optimala för en tjurig brud vars mage brummade högt av hunger.


Väl hemma fick vi i oss käk rätt snabbt och PJ var världens gulligaste som tog sig an att massera mina onda fötter lite snabbt. Får se om jag kanske drar med karln ut imorgon för ytterligare lite snabb shopping. Till mig denna gång. En jacka och ett par billiga sneakers behövs. Men vi får se! 
1 Amanda:

skriven

Åh va skönt med träningen, vill verkligen komma igång jag med!

2 Erika:

skriven

Härligt att få träna en sväng :)

3 Martina:

skriven

Låter som en härlig dag!! :D

4 sandra.:

skriven

Så kul med träning, och låter inte roligt alls att ha problem med magen :( hoppas du kommer på vad det är, låter smart att testa glutenfria produkter, kram och ha en trevlig valborg :)

5 Frida:

skriven

Har också funderat på att börja gymma på Nordic wellness, får bli när kursen är slut i så fall :)

6 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Härligt med fotmassage :)

7 alice:

skriven

härlig dag! o så skönt med massage :D

8 Julia:

skriven

Härligt!
sv: Åh tack så mycket finaste du! kram

9 Polly Svensson:

skriven

Vilken härlig dag. Skönt att lyfta skrot i bland. Vad söt han e som masserade dina fötter hihi. Kram

10 Alice:

skriven

Härligt att komma igång med träningen igen! :) Hoppas att ni får en fin Valborg!

11 Carolina Thoor:

skriven

Härligt att ni har kommit igång med träningen tillsammans. Och att ni passar på medan det är gratis är aldrig fel :D

Sv; han är inte en sådan spelnörd. Jag har aldrig upplevt att om jag ber honom sluta spela, så slutar fortsätter han. Utan han avslutar spelet och kommer då jag vill att han gör det, skönt nog! :)

Samma här. Min karl är ju inte fantastisk jämt. Som idag är jag lite sur på honom att vi behövde vara hos hans pappa den här helgen - han som inte vill göra det lite festligare under en lördag samt en valborg. Blir fisk med potatismos till middag och inget firande alls. Bara en vanlig ''vardagsdag'' typ. Roligt! Och killen tycker jag är barnslig ^^,

Haha, sant. Jag är inte en person som faktiskt vill ha muskler. Vist är det bonus, men jag vill helst av allt träna upp konditionen och även kanske bli av med lite av min mage, även ifall att jag är nöjd över det också! :)

Jaså okej, ja lite skum verkar han ju vara om han säger att det här inte skulle funka efteråt och sedan även skicka onödiga bilder till dig. Nej, jag var kanske inte med om samma sak nyligen, men nästan. I slutet av mars fick jag ett meddelande på instagram (visste du att man kunde chatta där? Inte jag...) om att en gammal kompis till mig i 8-9:an vill inleda ett förhållande och alltid velat det, men varit för feg för att visa det. Det är något man kanske inte vill höra nu då man är i ett förhållande, utan något man kanske säger då så att man kan reda ut det då. Inte nu xD

12 Terese:

skriven

Så härligt!!

sv: Vad roligt fina du!! Lycka till!
Kram

13 Emelie Andersson:

skriven

Åh vad gutt med fotmassage :)

sv: tack så mycket, vad roligt att du tycker det :)

14 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Härligt att åka och träna :D Och värsta lyxen med fotmassage ju ;)

15 NICOLE:

skriven

Å vad härligt :D SV Tack snälla för dina fina ord!!

16 Josefine:

skriven

Låter inte helt fel!!

17 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Perfekt!! Jag är serri klenast i LANDET!

18 Siri |Diabitfit|:

skriven

Vad skönt med träningen! :)

Kommentera här: