Lunch, vin och skitsnack

Hej på er! Jag passar på att uppdatera er nu medan Maria målar sina naglar. Ja, Maria är den nya bekantskapen som skrev till mig genom facebook-sidan som jag berättade för er om. Vi bestämde när vi var ut att vi skulle ses idag och ha det lite mys - så jag tog mig hit hem tikk henne. Vi lagade iordning en god lunch, vi har druckit vin och senare ska vi ner till stan en vända för lite snabb shopping sådär. Först ska jag dock försöka att fixa till kaosklippningen som hon hade fått från en frisörstudent. :P Får se om hon vill fortsätta umgås med mig efter det försöket xD

Förresten ska jag ju berätta lite snabbt för er hur jag blev antastad när jag stod och väntade på spårvagnen. Jo seriöst... En gubbe, jag vet inte riktigt hur han hamnade nära mig för jag var inte uppmärksam... Plötsligt så daskar han till mig på rumpan. Jag typ får en black out av ilska och innan jag hinner reagera mer så flyger 4 tjejer fram och skriker en massa åt den här mannen. Allt händer så snabbt... jag hörde knappt ett ord av vad dom skrek till mannen innan dom drar mig på spårvagnen som precis kommit in och ser till så att jag inte sitter själv där. Stumpan hade han kallat mig... Vem gör ens så numera? Jag satt där helt mållös. Hände det där precis? Blev jag daskad på rumpan av en äldre man? Det kändes så sjukt.
Men en stor eloge till de fyra tjejerna som kom till min räddning. Önskar jag hade tänkt på att ta era namn och nummer. 



Nu ska jag ge mig i lag med Marias hår och se om hon vill fortsätta att vara kompis med mig efteråt haha. Önska mig lycka till! 
1 Fanny:

skriven

åh såg inte helt fel ut!

2 tess:

skriven

Alltså fyyyy!! Var ute med några vänner för någon helg sen, och skojar ju inte när det kom fram en gubbe på 60+ som gav mig komplimanger för min fina byst och frågade om han fick bjuda på en dricka. Tur att min kompis hade fått i sig lite mer än mig & skrek till honom "Försvinn, du är ju fan skit gammal!!" haha

3 Ida - foto & häst:

skriven

Ser så gott ut, så mysigt! Men usch med den gubben! Helt sjukt att de händer, hänt liknande saker med mig och mina kompisar och jag är inte ens 18 än. Att de kan komma fram på stan när vi går där sent på nätterna på helgerna, busvisslar, frågar om vi vill ha skjuts osvosv, dock brukar de kanske vara i 20-25 årsåldern, någon gubbe någon enstaka gång, men de är verkligen inte alls roligt. Som tur väl är vi oftast flera stycken så vi brukar säga till på skarpen haha ;) Men kan vara riktigt läskigt ibland!

4 Martina:

skriven

Fy fan vilken vidrig gubbe! Är så sjukt att många män tror att de har rätten att göra vad som helst..

Kommentera här: