Mensvärkarnas mensvärk

 Ledig dag imorgon och jag unnar mig en liten uppesittarkväll. Mest också för att jag säkert inte ens skulle kunna sova på grund av de konstanta knytnävsslagen som min livmoder får utstå just nu... Ibland suger det åsna att vara brud kan jag säga er. Tycker jag i alla fall. Det kan ju i och för sig vara mensvärken som talar också - men det får bli dagens åsikt helt enkelt. 

 
Jag jobbade idag (what a chock?) mellan 7 och 15. Gick väl som vanligt bra antar jag. Det var inget speciellt som hände helt enkelt. Gick mest runt och längtade hem till min kära sambo. När jag väl kom hem så tog vi tag i lite hushållsysslor. Jag planterade ändan framför tvn och började vika den gigantiska högen av ren tvätt som legat och väntat på oss alldeles för länge. Det var rätt nice faktiskt. Gör man på det sättet så kanske man får det gjort lite oftare. Samma med resten av sysslorna. Musik eller serier är fan rätt behändigt när det kommer till att underlätta tråkiga uppgifter.

 
 Berätta gärna om eran onsdag! Har ni haft en bra dag?
1 Netti Starby:

skriven

Fy för mensvärk och det hade jag också nyligen! Kram

2 Linda:

skriven

Usch för mensvärk!!! :(

3 Linnea Aurora:

skriven

Håller helt med dig! Podcasts fungerar också bra!

4 Josefine:

skriven

Gud vad jobbigt...

sv: Roligt :)

5 Amanda:

skriven

Härligt med ledig dag! :)

6 Felicia [17år & rullstolsbunden]:

skriven

SV: Åh tack snälla :D

Åh fy för mensvärk!

7 Misstossequeen:

skriven

Min mens ska komma närsom, fasar för värken.. :(

Svar: Ojdå då är det inte kul att gå till jobbet..

8 Mirre:

skriven

Mensvärk är så drygt

9 natalia:

skriven

Så fin bild!

10 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

skriven

Jobbigt med mensvärk :/

Kommentera här: