1 Frida:

skriven

Ja riktigt snygg :) åååh huset fullt! Det var längsen!

2 Sandra:

skriven

Åh jag älskar Sherlock! Definitivt en av mina favoritserier!

3 Kattis:

skriven

Oooh har precis sett klart två av dom serierna och börjat på den tredje!:P
sv: Tack snälla vad glad jag blir att du gillar dom inläggen!:)

4 Linnéa:

skriven

Åh tack, väldigt nöjd med mina inköp - framförallt byxorna, sååå sköna <3

Carrie diaries är min favorit :p

5 Johanna Utterberg:

skriven

Åh vad bra med lite serietips inför hösten! :)

6 Tilda Barkselius:

skriven

Åh GG och The Carrie Diaries är stora favoriter!

7 sandra.:

skriven

Netflix är ju bara för bra :D finns så bra serier där!

8 Lovisa:

skriven

Alltså Sherlock!! <3 Fast har faktiskt inte sett senaste säsongen ännu, nu blir jag riktigt sugen.

9 Gabriella :

skriven

Är galen i Gossip girl just nu, såå bra!!

10 N:

skriven

Blev helt klart sugen på att kolla Gossip Girl nu!

11 Emelie Andersson:

skriven

så bra! :)

12 Martina:

skriven

Måste börja se Sherlock! :D

13 Kaisa:

skriven

Bra serier =)

14 Kaffehörnan:

skriven

Underbart med film

15 ♫♪ sandra:

skriven

full house <3

16 Lena:

skriven

Älskar Carrie Diaries. Har du sett Life Unexpected? Också en stor favorit och Fuller House är ju bara ren och skär nostalgi hoppas verkligen på fler säsonger!

17 MALIN:

skriven

Fuller house är helt underbart! Såååå bra serie! Kram

Kommentera här: