Jag ska bli jättefull

 
Hallå mina fina! 

First off all... Eftersom en ledig dag väntar mig imorgon så passade jag på att unna mig lite mer egentid såhär på kvällskvisten. Jag kom hem från jobbet vid 22 ungefär och PJ gick och la sig ganska omgående - men jag kände att jag ville sitta och bara vara ett tag. Samt uppdatera er om läget.
Imorgon ska jag på afterwork med världens bästa kollegor. Det är något som jag verkligen ser fram emot ska ni veta. Vi kommer att bli en grym samling människor som ska gå ut tillsammans. I'm such a lucky girl. Givetvis ska jag även bli odrägligt full - men inte såpass att bakfyllan kommer som ett brev på posten imorgon. Visst - jag ska jobba - men jag börjar inte förens 15.00. :P Sen jobbar jag ju hela helgen - så man får ta tillvara på tillfällena. 

Hoppas att ni har haft en underbar söndag! Förlåt att jag är så dålig på att hålla en bloggrutin - men tiden springer förbi mig och jag hinner inte med.
1 Marie:

skriven

Hehe du får mötas på halva vägen och bli bara "full" ;)

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

hoppas att det var så roligt som du ville!! :D Man ska passa på ;)

Kommentera här: