Tröttast i stan


Det spelar inte längre någon roll när jag kommer hem eller hur länge jag har jobbat, är officiellt världens tröttaste brud numera. PJ spelar oftast så jag passar på att slänga mig på en uppblåsbar madrass för att sova. Ungefär 2 cm framför tvn. Kul liv liksom. Jag känner ju lite att det kan ta och lugna ner sig så att man får andas lite och faktiskt göra något kul emellanåt. Eller ja... ORKA göra något kul.

Kommentarerna här på bloggen har jag varit dumt dålig på att svara på. Men jag lovar att det kommer. så småningom :P Får ta med mig paddan och göra det på morgondagens rast om inte annat. Vi får se! 
1 Josefine:

skriven

Också trött typ hela tiden..

sv: Eller hur :)

2 Felicia[17år&rullstolsburen]:

skriven

Gud jag är också sjukt trött typ, hela tiden!! :(

SV: Tack så jätte jätte mycket!! Vad blad jag blir :D

3 Carolina Thoor:

skriven

Illa med att vara såhär trött. Men jag förstår dig verkligen. Jag är också tröttast i stan då det kommer till sådant här. Det är verkligen inte kul :P

Sv; nej, jag säger exakt likadant. Jag skulle heller inte kunna tröttna på pannkakor/plättar. Det är så fruktansvärt gott! Men som du säger, man vet ju aldrig.. Idag ska jag äta det till middag igen (och idag åt jag det även till lunch) med lite grädde till. Mums! Lite lyx får man unna sig, även fast jag unnar mig sådant fett lyx allt för ofta! :(

Fyfan för sådana dagar :/ alltså jag fattar inte hur dem måste göra allt så himla stressigt jämt. För oss är vi alltid tre stycken (visst kan vår samordnare göra fel ibland så att det endast blir två stycken) men på helgerna ska vi nu för tiden endast vara två. Alltså hur jobbigt är inte det? Det är ju inte så att det blir lugnare på en helg precis?! Skit irriterande. Men men :/
Så det är tufft att arbeta inom vården, men jag tycker faktiskt att det bör ske en förändring. Vi ska egentligen inte slita och trötta ut våra kroppar och sedan få väldigt dåligt betalt och ingen uppskattning tillbaka :/

4 sandra.:

skriven

Så fin du är, hoppas du hittar energi snart och inte är lika trött <3

5 Amanda:

skriven

Förstår dig! Känner mig också dödstrött hela tiden, 2 veckors semester (som är slut på måndag) känns inte nog.

6 micca:

skriven

I feel you .. har jobbat i snart två veckor nu med totalt 2 dagars ledigt plus extra pass. är helt slut och går som en zombie xD

7 Polly Svensson:

skriven

Jag känner lika dant just nu. Helt sinnes vad trött man e. Det släpper ju någon gång men väldigt tråkigt att vara tömd på energi. Kramis fin

8 Marie:

skriven

tat lugnt ta allt som det kommer, ingen press =D, vila upp dig istället, det är viktigt =D

9 linah:

skriven

åh, är också trött 24/7 D; !!

Kommentera här: