Turbofart genom den sista dagen

 Det var bara att hoppa upp ur sängen tidigt imorse. Olga plockade upp mig strax efter nio och så mötte vi upp Britta utanför det lokala konditoriet. Vi skulle ta varsin kaffe och nått litet att äta för vi hade inte mycket tid på oss alls. Inte så¨mycket som vi skulle ha behövt i alla fall. Efter dejten med brudarna så blev jag avsläppt här hemma - men ville såklart svänga förbi bästaste grannen och hinna tjöta med henne innan morgondagen skulle infinna sig. Kort och gott så blev det ett himla runtflängande på mig idag. Lillasyster ringde och ville ses då hon ändå hade ärenden i min hemstad. (Hon bor i grannkommunen) Med sig hade hon en liten valp <3 ägd av en kompis till henne. Det var nog den sötaste lilla tjoffs som jag någonsin sett. HELT vild och med sylvassa tänder. 

 Vi satt väl här hemma och busade med valpen tills dess att hennes kompis ringde och ville bli upphämtad. Sa hej då till henne och planterade direkt häcken i soffan för att andas lite innan jag tar tag i att se över min packning. Jag är så himla trött i huvudet så ni anar inte. Var tar all tid vägen någonstans? 

 Resterande del av dagen kommer att vara ägnad till packningen, träffa mormor och svägerskan. Sen ska jag försöka att bara koppla bort allt som har med flytten att göra för någon timme. Umgås lite med mamma och bara ... chilla. Skypedejten med PJ igår var ju precis vad jag behövde för att lugna ner mig. Ni skulle sett mig medan jag låg där - halvt medvetslös - i mammas säng och babblade med den stackars karln. Tror nog inte att det fanns någon logik i en enda utav de meningar som jag kläckte ur mig. Seriously. I'm hella tired. 


Inlägget som PJ har skrivit kommer upp om ett tag! Så se till att hålla utkik! 
1 tess:

skriven

Haha men oh vad gullig liten voffsing, påminner massa om en hund som min mormor & morfar hade när jag var liten! :D
Vilken gullig kommentar jag fick på bloggen föresten! Så himla sött av dig!
Kram

2 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

Naaw vilka söta bilder! :D

3 Pauline Hurtig:

skriven

så söta!

4 Jeanette:

skriven

Men så söt vovve! :)

5 Alice:

skriven

Åh, så underbart med en valp! ^^

6 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

skriven

Men vilken go liten körv :D

Kommentera här: