11 timmars-pass

 Det är söndag och dags för ett riktigt mördarpass. Jag börjar 8.30 och slutar 20.30 ikväll. Jag tror faktiskt inte att det kommer vara särskilt drygt tidsmässigt - men jag gissar att jag kommer vara rätt öm i kroppen när jag kommer hem. Jag tänker INTE blogga när jag kommer hem för övrigt. Lär vara totalt död så jag förvarnar er redan nu. Kommer dock ha med mig paddan för att eventuellt hinna slänga iväg en uppdatering till er. 



 Detta är föresten första passet någonsin där jag kan jobba utan begränsningar. Eventuella brukare som kräver att man ska ha delegering nummer 3 eller 4 finns ju - men ja. Det är inte en begränsning på det sättet. Jag kan göra majoriteten av uppgifterna utan att behöva ringa efter en kollega för att få hjälp. 
I alla fall... Det är väl dags för mig att kila iväg till jobbet antar jag. PJ ligger och sover fortfarande. Lite bitter är man ju. Vill också sova. :O

Hoppas att ni får en fin söndag, sötnosar!
1 Lena:

skriven

Vilket jobbpass, bra jobbat du! :P

2 Alice:

skriven

Hoppas att jobbpasset går bra! :)

3 sandra.:

skriven

Duktig du är, hoppas jobbdagen går bra :)

4 Linnea Aurora:

skriven

Ah, 11 timmar!! Hoppas det går bra!!

5 micca:

skriven

lycka till på jobbet idag :)

6 Tilda Barkselius:

skriven

Hoppas ditt långpass går bra!!

7 Frida:

skriven

vilket långt pass men det brukar gå fortare än man tror :)

8 Nicole Svensson:

skriven

Oj så länge du ska jobba! Lycka till!!

9 MALIN:

skriven

Svar: Det låter minsann jobbigt med ett 11 timmars-pass men det finns fördelar med det också :) Du får se till och njuta när du är ledig! Kram

10 Netti Starby:

skriven

Vad bra jobbat! :-D Kram

11 Tove Arvidsson:

skriven

11 timmarspass lät ju inget vidare, bra krig på dig iallafall :)

12 Lucy:

skriven

skit bra att du kan uppgifterna och klarar dom själv :)

13 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

haha kan förstå att du är lite bitter xD

Men hoppas passet gick bra trots att det var så långt!

14 Marie:

skriven

Oj vilket svinpass

Kommentera här: