Gissa vad?

 Nu är liksom dagen kommen. Idag börjar det hända grejer som inte har med jobb att göra. Well... haha jag jobbar 14-21 ikväll - men innan dess så ska jag ta mig iväg för att hämta nycklarna till lägenheten. 11.45 ska jag möta upp "hyresvärden" (tjejen vi ska hyra av) vid hennes skola. Sen får vi se vad jag hinner med innan jobbet. Kanske åker iväg och käkar - eller om jag bara sticker hem och gör mig redo för jobbet. Kanske vilar en stund eller två. 

 
 Ni anar inte hur spännande detta är, eller hur skönt det ska bli att få något eget som vi kan kalla hem. Tror att allting kommer att bli så mycket lättare när vi väl har flyttat. Frustrationen och stressen kommer säkert att lätta liksom. Imorgon påbörjar vi i alla fall flytten! :D 
1 Lillabus:

skriven

Underbart att ni äntligen ska få någonting eget att bo i. Har ni någon tidsbestämd tid på kontraktet?
Hoppas ni kommer trivas i nya lägenheten nu :)

2 Jessica:

skriven

Åh det är så himla spännande att flytta till något nytt!!

3 Polly Svensson:

skriven

Men gud vad roligt, hoppas allt går bra fina. Kram

4 Vano:

skriven

Åh vad kul, Grattis till lägenheten! ^^

5 Marie:

skriven

Wihioo äntligen får ni bo bara ni två

6 Johan:

skriven

Hoppas hämtningen av nyckeln gick bra nu då! :)
När var det ni skulle flytta in nu igen? Imorgon (1 juni)?

SV: Den är riktigt bra tycker jag! :)

Det kan jag förstå... Du har många bollar i luften nu med flytt till Göteborg, nytt jobb, nya bostäder och allt runtomking, så jag förstår att du inte har hunnut ta tag i vårt inlägg än och det är helt okej... ingen brådska liksom :)

7 Carolina Thoor:

skriven

Åh vad roligt att ni ska hämta nycklarna! När får ni flytta in? Vet ni varför hon vill hyra ut den, tänkte på om hon skulle göra något annat roligt? :)

Sv; jodå, det är hur kul med klättring som helst! Älskar det verkligen, även ifall att jag kan vara feg ibland. Jag tycker absolut att du ska testa på det! :D

Hm.. Vad jobbigt att behöva jobba från morgon till kväll. Fick möjligheten i torsdags, men nej jag sa nej faktiskt. Jag ville inte :P

8 Cassandra Haraldsson:

skriven

Åh så härligt med ett nytt hem :D

9 tess:

skriven

Oh vad spännande och skönt att ni äntligen är där nu! Älskar att flytta! :D haha

Sv: Jo, alltså Gerard Butler är ju för jäkla snygg, det är ju bara så det är...

10 Alice:

skriven

Åh, så härligt, förstår att det är spännande! :D

11 Gabriella:

skriven

Åh såå roligt!!

12 Martina:

skriven

Så härligt!! :)

13 micca:

skriven

vad kul med flytt :D

Kommentera här: