Ledig dag på Espresso House

 Ni ska bara veta hur mycket jag uppskattar att vara ledig idag. Det känns som om att all fokus bara har legat på jobb nu ett tag. Jag skulle ha jobbat idag egentligen - men det hade varit ett kvällspass och det går ju inte direkt ihop med utbildningen som jag ska på senare idag. Så jag fick ta bort det passet. Nu har jag en hel dag (typ) att ägna åt skrivande och det är underbart. För tillfället så sitter jag och sörplar på en Vanilla Latte  på Espresso House. Kommer säkert sitta här ett tag. Fönsterplats, så att jag kan titta ut och hämta inspiration till min bok som jag sedan kommer fortsätta med efter detta inlägg. Sen kommer jag även skriva ner ett par inlägg till bloggen. 

Får se om jag unnar mig något att äta också. Jag känner lukten av toast eller någonting så magen kurrar i takt med kaffemaskinen som ständigt sätts igång. God! Haha, I feel liks such a writer sitting here.


Hoppas att ni får en riktigt fin dag. Jag är redan rätt nöjd med min kan jag ju säga :) 
1 jessy:

skriven

- Ja, dom finns på ICA! :D

2 Emma -Merakibeauty.se:

skriven

mysigt :)

3 Marie:

skriven

Man behöver lediga dagar också mellan jobben då man jobbar sådana pass du gör, man måste samla kraft

Ja men ellerhur varför göra det till ett problem, men det är för att dem inte får äta det onytiga för en kväll, det blir påtagligt då, om de skulle äta det själva så skulle de inte tycka det var onyttigt fast de vet att det är det, men då vi kommer och liksom propsar på lite eftersom vi inte tar av det då blir det för mycket för dem och då går det ut över oss

Det handlar ju om okunskap, precis lär på google, står klart och tydligt där. Samt jag har sagt också vad det innebär, men det låter väl för omständigt, de vill inte lyssna, mågna slår bakut då det handlar om diet och nyttigt

4 Zaisha <3:

skriven

alltså gud vad mysigt det ser ut och va spännande med din bok!! får jag fråga vart du har köpt tagentbordet för din ipad?

5 Celine:

skriven

Åh så härligt!

6 Polly Svensson:

skriven

Vad mysigt. Gott med latte och teast är ju så sjukt gott. Kram

7 sandra.:

skriven

Men så mysigt det ser ut :)
och vanilj latte har jag inte testat men lät ju hur gott som helst :)

8 Fanny Edfast:

skriven

Ibland behöver man verkligen bara vara ledig! :D

9 Johanna Utterberg:

skriven

Låter ju som en helhärlig dag, så mysigt och rogivande det måste varit! :)

10 Gabriella:

skriven

Åh såå gott!!

11 Carolina Thoor:

skriven

Underbart att kunna sitta där och bara ta det lugnt. Önskar att jag kunde göra det, är alldeles för feg för det än så länge. Men lär mig det. Hur klarar du det med din ångest? :)
Spännande med en bok också! Den skulle jag mer än gärna vilja läsa sen :D

Sv; javisst är klänningarna snygga! Ja, jag älskar dem. Jag köpte dem från bubbleroom :D

12 Sarah:

skriven

De e så skönt o va ledig så förstår att du uppskattar de :)

13 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

skriven

Så himla underbart att vara ledig! ÄLSKAR Vanilla Latte :D Kram

14 linah:

skriven

förut brukade jag alltid sätta mig på condeco tidigt på morgonen &bara sitta o dricka kaffe och blogga;D
så mysigt!!

15 Cissi:

skriven

Trevligt!

16 Malin:

skriven

Åh det är så skönt med helt lediga dagar emellanåt:)

17 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

Inte druckit deras Vanilla Latte :o Brukar alltid köpa chai latte om jag ska köpa en varm dryck haha ^^

Kommentera här: