It's cold both inside and outside

 Klockan är inte ens 17.00 ännu och mörkret har redan fallit över staden. Mörkret gör att allting känns så kallt och helst av allt vill jag bara lägga mig under täcket och somna. Det känns dock som om jag har en del att ta itu med innan det kan hända. Men jag måste tillåta mig en mental paus. En stund för att roa mig med bloggen, youtube och liknande. Kan vara nyttigt för mig. På tal om inget... Idag var andra och sista valideringstillfället och jag är godkänd. Nu fattas bara den teoretiska uppgiften och sedan får vi se vad resultatet blir. Jag tror inte att det ska vara några problem dock.

 Jag skyndade mig hem efter att jag hade slutat - men fastnade med en bulle och lite cola när jag väl kom innanför dörren. Slog på en film på Netflix som jag tror heter typ American Poltergeist 2. Det kändes sådär passande med en läskig film när man bara ville mysa ner sig - men hittills är den INTE imponerande måste jag säga. Skådespelet kan jag stå ut med. Det är inte otroligt dåligt, men inte heller bra. Kvaliten däremot och storyn. Inget att hänga i julgranen. För all del dock. Ni som gillar skräckisar kan kolla in den och bilda er egen uppfattning om den. Man får inte vara den som är den liksom. 

 Jag upplevde förövrigt, och på tal om spöken, en ytterligare grej under kvällspasset igår. Jag kan återigen skriva om det i ett eget inlägg då jag inte vet hur långt det kommer bli. Men detta var faktiskt snäppet pirrigare att vara med om. Nervkittlande liksom. Som sagt. Det kommer!

 
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Ibland behöver man verkligen en paus. Så kan det vara ibland!

Vad gulligt skrivet om att det kändes bättre att läsa matinlägget mitt på dagen ;) Första gången jag publicerade inlägget mitt på dagen med, haha

2 Josefine Svärd:

skriven

det där såg ju underbart ut!

3 Marie:

skriven

Det där såg gott ut och trök att filmen inte verkar bra då

4 tess:

skriven

Jag. Blev. Sugen. På. Coca-cola. Nuuuuuu.

Kommentera här: