Hur bra känner PJ mig?

1. Vad har din partner för ögonfärg?
PJ: Bruna med gröna fläckar


2. Vad är din partners älsklingsmat?
PJ: Kebab!


3. Vilken är din partners favoritställning (japp, vi snackar sex)?
PJ: Alla där jag är involverad *skratt*


4. Vilken är din partners favoritbit i godispåsen?
PJ: *tänker en lång stund* Såna där sura nappar? NEJ Romerska bågar. Såna choklad.


5. Vilken är din partners värsta hatsyssla i hushållet?
PJ: Vika tvätt. Allt annat kan hon göra med glädje


6. Om din partner har en fobi eller är rädd för något - vad är det i så fall?
PJ: Ormar!


7. Vad gillar din partner bäst med sitt eget utseende?
PJ: Hennes ögon 

8. Vad blev din partner senast sur för, när du var med?
PJ: När vi var på stan senast och någon random person gick väldigt långsamt mitt i vägen.


9. Vilken parfym är din partners favorit - på sig själv?
PJ: Fick kolla upp vad den hette. Men Mexx "Fly high".


10. Vilken är din partners största last?
PJ: Coca Cola! 


11. Vilken av dina släktingar har din partner bäst relation till (om släktrelation finns)?
PJ: Mor min lär det vara. Hon har inte träffat så många andra släktingar.


12.Vad stör din partner sig på hos dig - om något (behöver inte vara något jättestort)?
PJ: Att jag är dålig på att prata! 


13. Vilket plagg i garderoben tar din partner på sig när han/hon vill vara lite extra snygg?
PJ: En svart, transparent och ärmlös blus.


14. Vilken är din partners största talang - enligt din partner?
PJ: Henne skrivande!


15. Vad är din partners stora mål i livet?
PJ: Att få det liv hon alltid önskat sig. Numer tillsammans med mig då. 


16. Vem är din partners idol?
PJ: Westlife!


17. Vad är din partners stjärntecken?
PJ: Kräfta? Eller? Jo men kräfta


18. Vad väger din partner?
PJ: Lite mindre än mig. Nej då men jag gissar på 67! 


19. Vilket parti röstade din partner på i senaste valet (eller röstade blankt)?
PJ: Socialdemokraterna


20. Vad tjänar din partner?
PJ: typ 19.000 tror jag


21. Vilken är er gemensamma låt (någon ni förknippar med ett fint minne)?
PJ: Vi brukar sällan lyssna på musik gemensamt - men jag kan tänka mig att vi har någon låt som vi båda förknippar med ett fint minne.


22. Vad föll din partner för - hos dig?
PJ: Att hon kände att jag inte var som alla andra karlar kanske? :P Svår fråga

 Resultat: Jag skulle nog säga att PJ har rätt på i alla fall 19 av 22 frågor. De som är "fel" är faktiskt riktigt nära xD Frågorna är 11, 18 och 20.

Frågorna är tagna HÄRIFRÅN
1 Tilda Barkselius:

skriven

Himla kul att få se :)

2 Marie:

skriven

Denna måste jag göra =D

3 Linnea Aurora:

skriven

Om romerska bågar är rätt så håller jag HELT med dig där! Älskar'om!

4 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Kul att läsa :)

5 Carolina Thoor:

skriven

Men åh vad roligt! Fan jag ska ge Niclas en chans att svara på dessa frågor och se om han kan. Hittade du på frågorna själv eller tog du dem från någon hemsida? :)

Sv; åh tack fina du! Jo tack, det var en toppen lördag faktiskt :)

Jaså. Brukar det ofta vara du som får stanna till 21.30? Jag förstår att den där halvtimmen känns onödigt lång :P den som stannar till en längre tid, får den börja 7.30 på morgonen då? :)

6 Amanda Forsman:

skriven

Rolig lista :)

7 carolines:

skriven

Kul att han kan dig så väl ändå!! Haha! Vet inte om jag vågar låta min sambo göra denna ;)

8 JoJo:

skriven

vad kul att han hade så många rätt. han verkar ha bra koll på dig ändå ;)

sv; ja hennes lip kit's har grymt fina färger!! :D

9 Marie:

skriven

Alltid lika roligt att testa hur mycket ens partner egentligen lyssnar och kan om en haha! ^^

10 Marie:

skriven

Alltid lika roligt att testa hur mycket ens partner egentligen lyssnar och kan om en haha! ^^
(Älskar hur jag råkade skicka iväg kommentaren med min gamla bloggadress..*suck* haha)

11 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

kul lista :D

Kommentera här: