Time for school again

 Jag är redo för ytterligare en skoldag. Denna gången ska jag vara mer beredd på det överflöd av folk som kommer att befinna sig på spårvagnen så man slipper sitta och hyperventilera sig igenom hela resan. 8.30 börjar jag och ska innan dess möta upp Liza vid hållplatsen. Sen får vi se vad skoldagen bjuder på. Tror att vi skulle ha någon gruppdiskussion om inlämningsuppgiften som vi hade - men är osäker. Oavsett vad vi ska göra så är jag taggad. 

 Resterande veckan kommer liksom att bestå utav jobb - så det ska bli skönt med lite omväxling. När jag kommer hem i eftermiddag så ska jag lägga mig direkt typ. Okej kanske inte precis när jag kommer hem - men det kommer att bli tidigt sänggående. Sov så otroligt dåligt inatt. Vet att jag däckade totalt någon gång vid 1.00 inatt. Innan dess låg jag mer i en dvala. Som om jag var precis på gränsen till sömn, men jag kunde inte kliva över. Så jag fick mig någon/några timmars sömn. Det var dock inget att hänga i julgranen om man säger så.
1 Släpp taget. följ flödet:

skriven

Hoppas dagen blir okej! Fy vad jobbigt det lät med sömnen.. Har också haft några sånna nätter nu. Blir ju så galet irriterad på sig själv när man inte kommer in i den där djupsömnen och då är det det ända man kan tänka på haha :) Kram

2 CAICAIS:

skriven

Hoppas dagen blir bra :)

3 elin stridh:

skriven

ja, verkligen! speciellt när man är två :)

4 J:

skriven

Skönt när man känner sig redo!

5 Julia Johansson:

skriven

Hoppas du får sova bra inatt :)

6 Tove Arvidsson:

skriven

Har dragit igång veckans blogg igen, vore kul om du ville delta 😃
Ha en fortsatt trevlig dag!

7 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Jag sov såååå dåligt inatt, fy!!! "Vaknade" av svett och hjärtklappningar varje gång jag började dvala iväg. Hemskt!!

Kommentera här: