PJs matlagning är gudomlig


PJ gjorde ett storkok igår. En enkel rätt som tammetusan måste klassas som hans specialitet. Det är så gott. På just min tallrik är det bara bulgur, fetaost och soltorkade tomater. Samt ruccola då såklart - men det ska även vara kassler i. Jag var inte alls särskilt sugen på kassler, så han gjorde en ruta utan till mig.
Detta är verkligen en helt perfekt måltid och jag ÄLSKAR den. En av mina favoriter trots sin enkelhet. 

Jag har precis kommit hem från jobbet i stort sett. Jag började 06.45 imorse och slutade runt 14.00. Skyndade mig hem då jag var fruktansvärt hungrig. Nu ska jag köra igenom det sista på min skoluppgift som jag har till imorgon som vi även ska presentera - sen ska jag gå och lägga mig SUPERtidigt. Får se om jag hinner med ett inlägg till innan det är dags att sova, annars så hör ni från mig imorgon efter skolan. Ska se till att bli bättre på att ta bilder också. Har varit snordålig på det på sista tiden. Har liksom inte fastnat på bild riktigt och har inte känt för att ta random bilder på nakna träd. :P  

Hoppas att eran måndag har varit bra :)
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Men du, INTE dumt. Jag äääälskar bulgur, vet att det i sig inte smakar så mycket men ÄLSKAR det!!!

2 Fanny:

skriven

Det där ser inte alls fel ut!!

3 Tilda Barkselius:

skriven

Gud så gott!

Kommentera här: