M-tur


 Jag skojar inte med er när jag skriver att jag somnade 17.00 igår och vaknade inte förens 3.00 imorse. Jag var så vimmelkantig av trötthet då fortfarande så istället för att somna om så bestämde jag mig faktiskt för att gå upp. Jag litade inte på att jag skulle vakna av larmet på mobilen. Det jobbiga är ju att ett 11 timmars-pass väntar mig idag. Följt av jobb även imorgon. Det mindre jobbiga är att det snart är lön och eftersom jag precis gått från att vara timanställd till månadsanställd så betyder det att jag kommer få 2 löner denna månad. Jag kommer alltså "hova" in mer pengar än min något mer avlönade sambo.
Det är 5 dagar av arbete kvar tills dess dock. Jag är trött och det känns som om det enda jag hinner med är jobba, plugga, äta och sova. Mitt sinne är mer rastlös än kroppen. Önskar att jag hade ork till att göra roliga grejer. JUST nu så har det dock varit lite för mycket för att ha tid för sådant. Det kommer så småningom. När jag har ett klart schema över skolan och när jag fått in en bra rutin.

 Skojigt för övrigt att ni gillade spökinläggen. Jag fortsätter gärna att skriva om det. Mest om sakerna som verkligen gör en nervös sådär. Annars tror jag att det blir lite tjatigt för er. Det jag finner komiskt är dock min tendens att skrämma upp mig själv så förbannat. Som att sitta vid hållplatsen innan 6.00 på morgonen och lyssna på creepypodden när jag kvällen före varit med om en massa läskigt på jobbet. Stabilt liksom. ^^ Fast samtidigt lite kul.

Vad har ni för planer en dag som denna då? 
1 Lillemmish:

skriven

Skönt att somna tidigt men vakna vid 3 är int lika kul =)

2 Lena:

skriven

Både idag och igår hade jag The 100 marathon så såg klart hela säsong 2 för ett tag sedan, haha men är man snuvig så måste man få vila eller hur :P hehe

3 Julia Johansson:

skriven

Kämpa på med jobbet :)

4 J:

skriven

Usch lycka till på arbetspasset!!

5 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

åh, jag får min löneökning retroaktivt på fredag, och det är ju heeeelt rätt månad att få den på :D :D Sååå kul det ska bli! SHOPPING!!!

6 Linnea Aurora:

skriven

Men ÅH- två löner! Hoppas jobbet går bra för dig (fast du jobbar väldigt mycket!)!!

7 Marie:

skriven

Oh förstår att du är trött och skönt att sova ut då, trots att det var 3 på natten du vaknade

8 Sandra:

skriven

Men åh va läskigt med creepypodden klockan sex på morgonen! Hade jag aldrig vågat, men jag är ju en megafegis också! SÅ trevligt med två löner ju!

Kommentera här: