Paus i slitet

 Det här med 11-timmars pass på jobbet är fan ingen genialisk idé om jag får vara ärlig. Just nu är jag på rast. Min 1 timmes rast. Det känns som om det är en evighet kvar innan jag får komma hem till PJ igen. Fast då är det i stort sett bara för mig att lägga mig och sova eftersom jag ska upp lika tidigt igen då jag börjar 06.45 imorgon. Gode gud!! Jag är så glad att jag kommer vara ledig på måndag.

 Något jag väntar på idag är att höra ifrån en valideringshandledare. Har försökt ringa henne under hela veckan - MEN har gått om henne. Så när jag har ringt har hon antingen slutat ELLER inte börjat ännu. Så när jag återigen ringde igår så bad jag personen att lämna ett meddelande om att hon skulle ringa upp mig idag. Hoppas att hon gör det. För nästa vecka är det valideringsdags. Eller veckan därefter! Beroende på när handledare kan. 

 Som sagt så händer det ingenting överdrivet spännande idag så detta blir väl det sista inlägget för dagen kan jag tänka mig - men har ni inte gjort det ännu så tycker jag att ni kan kolla in inlägget nedan. Speciellt om ni gillar twitch eller anser er själv vara nördar. Förresten... Har jag läsare här i Göteborg?
1 LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior:

skriven

Duktig du är som jobbar på så! Men ta hand om dig och slit inte ut dig! <3

2 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Skönt med lång rast :)

Kommentera här: