Specialuppdrag och jobbande

 En snabb update från jobbet. Jag vill bland annat berätta för er att jag fått ett specialuppdrag på jobbet. Tillsammans med en kollega så ska jag vara larm och teknikombud. Jag ska så småningom förklara exakt vad det innebär - men jag vill först lära mig mer om vad mina exakta uppgifter kommer att vara. Kul är det i alla fall. Att jag blev delgiven det ansvaret trots att jag "bara" är vikarie.  (Än sålänge i alla fall). 

 Just nu har jag en snabb rast. Det har varit lite oväntade händelser som vänt min planering upp och ner. Som vanligt har jag turen att jobba med underbara kollegor som hjälper till. Tiden är fortfarande knapp dock. Den vill inte riktigt räcka till. DETTA tycker jag är nackdelen med att börja 15.00. Är van vid att, som tidigast, börja 13.00. Då har man mer tid att lägga upp arbetet och inkludera oväntade händelser. Men men... Efter detta pass så väntar helgjobb. Jag börjar snuskigt tidigt imorgon och på söndag ska jag ha ett 11 timmars pass. Som om inte det var nog så jobbar jag även på måndag. Jag säger det ofta, men det är fan tur att jag älskar mitt jobb. Hade nog inte orkat annars. Har ni haft ett jobb som ni verkligen vantrivts på? Hur gick det isåfall att ta sig till jobbet varje dag och faktiskt undvika sjukdagar och allt som kan inträffa när man vantrivs på ett jobb?
1 Gabriella :

skriven

Roligt med uppdrag från jobbet!!

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Jag har ett skräckexempel på ett jobb jag verkligen hatade. Det det var telemarketing och jag gick typ i nian, så... sedan dess har jag tyckt väldigt mycket om alla mina jobb!!! :-D

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Låter spännande, underbart att du trivs på jobbet! :)

4 Johan:

skriven

Härligt att det går så bra för dig tycker jag! :)

SV: Haha, är det så?
Bättre sen än aldrig :P
Men visst är den bra? en av mina favoriter just nu :)

Hahaha, det är stabilt! Jag brukar lyssna på Creepypodden innan jag går upp på måndagarna, en härlig måndagsrutin tycker jag :)

5 Elin:

skriven

Åh vad kul med ett nytt uppdrag!

Kommentera här: