Jag har det bra här

 Hej på er underbaringar!

Eftersom PJ i stort sett bor ute i skogen så kan jag säga att jag är ute på landet. Trivs som fisken i vattnet gör jag fast det kanske inte finns så där dundermycket att göra. Trivs bra med att sitta i soffan och titta på när han spelar LoL. 

Dock kom PJs kompis och plockade upp oss tidigare för att vi skulle få ta oss in till Borlänge och handla lite mat. Så lite civilisation fick man se ändå! Vädret hann ju vända till det bättre när vi skulle iväg också. Vi fick ju vakna av en herrejösses-skur imorse och så kom det en till kort därefter. Nu är himlen blå som färgen på mina jeans och man njuter av livet liksom.


Bjussar på två ifån bilder från promenixen vi tog igår :)
1 milina.blogg.se:

skriven

Önskar att vädret såg ut sådär här också!

Kommentera här: