En himla bra dag

 
 Idag fick jag pallra mig upp efter allt för få antal timmar sömn. Jag skulle nämligen iväg för att möta upp Britta och Madds. 2 barndomskompisar som jag har känt i åtminstone 20 år. Vi skulle fika på det lokala konditoriet och bara uppdatera varandra om hur läget var. Självklart skvallrade jag lite om hur det går på killfronten. De var överlyckliga. Att vi har varit vänner så pass länge och ändå håller kontakten är faktiskt rätt underbart. Man kan alltid vända sig till dessa brudar och kan alltid räkna med dom. Vi vet var vi har varandra och det är aldrig några sura miner om vi kanske inte hörs på ett par veckor. Som ni ser på bilderna ovan så var Britta den hungrigaste. Madds och jag nöjde oss med fika. Jag kunde inte bestämma mig för kaffe eller cola så jag tog båda två. Varför välja liksom OCH båda innehåller koffein<3. Bättre kan det ju liksom inte bli än en dubbel dos av pigghet. Tackar ju inte nej till sockret heller.

Just nu sitter jag och kollar fotboll. Ville gärna se matchen så det fick bli en powernap inför jobbet inatt. Har jobbat på 0 timmar sömn så detta ska jag nog klara utan vidare problem ska ni se. Vädret verkar jag ha tur med under natten också. Det gillar vi.
1 Vanessa andersson:

skriven

åh så gott det såg ut :D

Svar: Vilket av det? :P Eller ja allt såg ju i och för sig gott ut ^^
Bambi

Kommentera här: