Current happenings

 Jag hinner verkligen inte med... Dagarna försvinner för mig och jag är typ tröttare än någonsin. Jag sitter hemma just nu och borde egentligen inte hinna blogga - men jag var tvungen. Hade fått panik annars. Fryser gör jag.... Som ett as! :P Jag är på bra humör, men samtidigt är jag lite "TPL" på nå sätt (trött på livet). En smula dramatiskt, jag vet - men tror att mycket beror på omställningen efter att jag börjat gymma. Att kroppen liksom har påverkats sjukt mycket av det och att jag kanske inte hinner få den sömn jag behöver osv. Om ni känner igen er någorlunda så får ni gärna slänga in en kommentar.

 Igår var en rätt kul dag faktiskt. Jag och en kollega bondade galet mycket. Så kul. Liza heter hon. Vi är snuskigt lika tydligen. Inte utseendemässigt kanske, men till sättet. Jag skulle träffa folk från facebooksidan som jag tidigare skrivit om (som hade syftet att man kunde träffa nya vänner inom göteborg) och ja hon fick hänga på helt enkelt. Vilket var skitkul. :) Så vi har ju bestämt i stort sett att vi ska gifta oss någon dag. Det är ungefär på den nivån som vi har våran relation just nu xD I love it! 

 Eftersom jag gjorde detta då och eftersom att PJ var i Jönköping på jobbgrejs, så blev det inge gym. Däremot ska vi ta oss iväg för att gymma idag och det gillar vi. Har dock sån sjuk träningsvärk i magen, så att köra bröst och biceps känns ju sådär lockande faktiskt. Kötta ska vi göra dock. Jag slutar jobbet vid 15.00 också som tur var så jag behöver inte vänta i 2 evigheter på att PJ ska sluta sitt jobb utan jag kan ta mig till gymmet och ställa mig på löpbandet i väntan på att han ska anlända. Det blir toppen. 

(Bilden är lånad från Picjumbo. En bildbank med gratis bilder som man får använda i både kommersiellt och personligt syfte)

 Håll ut när det kommer till svarandet på kommentarer. Det är liksom över 50 stycken och jag har inte riktigt haft tid för att svara när tiden går så snabbt. Men ja... Det kommer. Jag lovar. Ett ytterligare inlägg kommer även att komma upp runt lunchtid idag. :) 
1 RockBarbie:

skriven

Ja men kul att det var lite roligt iallafall :) Men vadå, det kostade 400 sek att bara gå in på stället??
Känner igen känslan, känner också så rät ofta nu för tiden, jag känner mig trött och att tiden inte räcker till riktigt.

2 Gabriella :

skriven

Åh så jobbigt att du inte riktigt hinner med, hoppas att det blir bättre!! Skönt att gårdagen iallafall var bra, kram!!

3 Kaisa:

skriven

Håller med, dagarna springer förbi och man får göra sitt bästa för att hinna med ;P

4 Lovisa:

skriven

Hoppas det känns bättre snart!

Kommentera här: