En pågående flytt ?

 Efter uppmuntrande ord från Sandra så tänker jag prova på någonting som jag funderat på ett tag. Nämligen att byta bloggportal till Nouw. Jag känner just nu av sidan litegrann innan jag överlåter designjobbet till PJ så att han kan göra den nya bloggen lika fin som denna. Blogg.se har varit en fin följeslagare sedan jag började blogga 2009 och jag är sjukt tacksam för dessa år med dom. Nu är det inte alls säkert att jag blir långvarig på nouw - men jag känner att jag vill testa. Så från och med nu så kommer arbetet med att flytta över inlägg osv vara i full gång. Kanske blir det till och med lättare att hålla bloggen vid liv? Jag ska passa på och testa nouw-appen också innan något blir bestämt. 

 Så fort jag hunnit med att kolla igenom sidan och dess funktioner så ska jag testa på att importera inlägg från denna blogg och se hur det funkar. Sen kommer designen att börja byggas. Osv osv.  Vi får se hur det blir med allting helt enkelt. 

 

Självklart så skiljer sig inte adressen märkvärt från denna. nouw.com/iambaam kommer att vara det som gäller när flytten väl blivit gjord. 
1 Polly Svensson:

skriven

Vad roligt. Har också funderat på det men jag vet inte. Du får väl säga vad du tycker sen? Hoppas allt e bra tjejen? Kram

2 J:

skriven

Vad spännande!!

3 Carolina Thoor:

skriven

Spännande. Själv är jag också smått sugen på att byta bloggportal, då jag har varit trogen till blogg.se sen ja.. Fjärde klass eller då jag väl började blogga för allra första gången. Så att det är hur många år som helst & ibland kan jag bli lätt irriterad på blogg.se eftersom att den ibland strular + att jag inte riktigt är någon highteck på självaste designern ^^, så kanske skulle vara enklare för mig också att testa med någon ny?..

Sv; åååh, din sambo gör ett utmärkt jobb! Det skulle vara så himla underbart om Stockholm och de övriga städerna tar och snappar upp den här. Mycket bättre än att behöva gå/åka fram och tillbaka för onödiga besked som man lika gärna kan få i sitt egna hem eller vart man nu befinner sig :P

4 Ellen Gräntz:

skriven

Oh, vad spännande. Ibland funderar jag också på att byta, men så liksom safear jag alltid och stannar kvar på trygga blogg.se, haha. Ska bli kul att höra hur du gillar nouw!
sv: Din frågeställning här, måste dina måsten vara måsten, är så viktig och något jag jobbar mycket med nu. Jag måste ju faktiskt nästan ingenting. Just nu måste jag sova och äta och överleva ungefär. Snart måste jag se till att dra in lite pengar också för att försörja mig. Men i övrigt måste jag ju nästan ingenting. Faktiskt. Jag flyttar tillbaka till min lägenhet i Jönköping (bor hos mamma och pappa längre ner i Småland atm) för att jobba i sommar och så troligen för att plugga igen till hösten :)

5 Tilda Barkselius:

skriven

Spännande att en flytt kan vara på gång :)

6 Carro:

skriven

har också funderat på att byta! hoppas du kommer trivas:)

7 Pauline Hurtig:

skriven

vad roligt, hoppas du kommer trivas :)

8 A M:

skriven

Kul med lite förändring ju! :D
sv: Kan förstå att det kan vara svårt att äta det, det luktar ju inte så gott haha! :P Testa! :)
Kram

9 Linnea Aurora:

skriven

Åh vad spännande! Kul att byta portal- bytte till wordpress i ca 1 månad men gav sedan upp hahah!

Kommentera här: