Q&A




 
1. Har du ett mellannamn?

Ja haha - men jag berättar det inte gärna. Finns en svensk låt med namnet dock.

2. Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Svenska och Historia

3. Vad din favoritdryck?
Cola och Kaffe

4. Vilken är din favoritlåt just nu?
Despacito. Är besatt av den! 

5. Vad skulle du döpa dina barn?
Två flickor: Lea Michelle och Robin Marina
Två pojkar: Felix och Robbin
En flicka och en pojke: Felix Robbin och Lea Marina/Michelle
(Varit bestämt sedan jag var 7-8 år)

6. Vill du delta i någon sport?
Ja, hade velat gå med i något Korpen-lag så att man får spela lite fotboll

7. Favoritbok?
Dårens dotter av Mian Lodalen

8. Favoritfärg?
Svart (haha)

9. Har du tagit studenten?
Ja för typ 8 år sen (Jag är SÅ gammal)

10. Har du någonsin varit utomlands? I så fall, hur många gånger?
Öhm jag minns inte. 2 gånger i turkiet, 1 gång i Spanien och sen har jag nog varit i Danmark ett par gånger.

11. Talar du något annat språk?
Engelska och sen förstår jag spanska utan större problem, men jag har svårare för att tala.

12. Hur många syskon har du?
Oj haha jag har 6 st syskon. 3 systrar och 3 bröder.

13. Vilken är din favorit butik?
Öhm danska Flying Tiger (eller vad den nu heter) och Lagerhaus

14. Favorit restaurang?
La Gondola Trattoria på Avenyn

15. Favorityoutuber?
Logan Paul och Pewdiepie 

16. Favoritfilm?
Pride and Prejudice

17. Favorit TV-serie?
How i met your mother och Pretty little liars



Det här är säkert saker som jag skrivit om innan - men vi tar det igen... just in case :P  Ni är välkomna att ta denna tag om ni vill göra den. 

1 Amanda:

skriven

Kul att läsa!! :)

2 Linnea%20Aurora:

skriven

Hahaha alltså jag relaterar med dina spanska-kunskaper. Samma med mig och tyska kan tyyyyyp fatta när de pratar men kan endast säga typ: "hallo...?" :))

3 Lena:

skriven

Pride & Prejudice <3

4 Hanna Karlsson:

skriven

Kul att läsa!

5 JoJo:

skriven

kul att få veta mer om dig. vi har samma favoritlåt just nu! :D

sv; härligt att det är bra med dig också tjejen!! :D men nej?! hade dom missat på dig också så du också var tvungen att göra en till operation? :o är bara att skriva på messenger om du vill vännen <3

6 Sandra:

skriven

kul att läsa, och nu blir man nyfiken på ditt mellan namn ju!!! berätttttaaaaaaa!! <3

7 Pauline Hurtig:

skriven

kul att läsa :) vilka fina barnnamn :)

8 anneli wahlström:

skriven

Men hej där! Jag hade ju samma efternamn som ogift! Det kan du vara stolt över......

Kommentera här: