* Hearts and all

 
Ska om 5 min kila iväg till sjukan för omgång nummer två av utredningen. Jag vet att ett ultraljud väntar - men är osäker på vad det innebär. Jag ser framför mig ett ultraljud som man gör på gravida.. är det samma grej tro?
Aja - mycket kaostankar i mitt huvud. Kommer ju få provsvaren också och i min fantasi lär jag ju kola inom en vecka. Lite på den nivån ligger min oro.

Kanske är det lite för att det inte kommer vara någon som håller mig i handen denna gång (bildligt talat). Ingen kunde följa med mig och det gör mig extra nervös. Jag och sjukhus har aldrig kommit sådär bra överens.
CP-trött är jag ju också. Har inte vågat sova av rädsla för att inte vakna när mobilen ringer. Är ju rätt viktigt att jag kommer iväg till läkaren. *svammel svammel*

Så ligger det till i alla fall... Måste dra mig nu så .. ja haha jag uppdaterar er om resultatet.

 
1 Mizca:

skriven

Du är stark, du klarar det :)

Svar: Det tycker jag verkligen du skall göra, finns massa spännande där :)

Kommentera här: