Jag är så trött

 Det märks att man har jobbat mycket nu. Jag är hur trött som helst. Jag har sovit ordentligt men det känns som om jag inte kunnat sova på två nätter.

Eftermiddagspasset igår gick bra såklart. Jag fick känna mig lite proffsig sådär när en ny kom och frågade mig om någonting och jag fick ge henne råd. Jag fick mig också ett gott skratt när jag tydligen skulle ge en tant expertråd om vilket toapapper jag använde. Det som följde var TMI. Definitivt. Det var dock ett roligt pass en dag som slutade otroligt bra.

Just nu så sitter jag och häller i mig kaffe i hopp om att tröttheten ska lätta litegrann i alla fall. Efter jobbet så ska jag se till att få lite ärenden fixade.



Sån ... smickrande selfie alltså! ↑
1 milina.blogg.se:

skriven

Coffee is the best!

2 johanna:

skriven

ha en fortsatt bra dag!

Kommentera här: