Sista dagen innan ledigheten

Hörrni, vet ni vilken lyx jag har idag eller? Driftig kollega för en gångs skull och ja det har gått så smidigt. Det förtjänade jag faktiskt efter att ha jobbat så mycket :) Måste ju säga att det är såna här dagar som man inser hur mycket man älskar sitt jobb. JUST nu så sitter jag på min lunchrast och chillar. Allting är färdigt och klart på våningen så jag har inte ens ett litet kaos att vänta när jag kommer tillbaka. Ska väl kanske leta upp min workwife sen och kramas lite med henne innan jag sticker hem för dagen. Hon jobbar kväll + helg så lite kärlek kan hon nog behöva.

Är förövrigt sjukt glad över er läsare. Ni är ju så snuskigt awesome allihopa. Även om mitt innehåll på bloggen just nu är rätt torrt så kikar ni ändå in lite då och då. Så galet alltså. Längtar förövrigt hem till PJ senare. Ska bli så skönt att få ordentlig ledig tid med honom. Det enda jag har gjort under hans semester är ju typ jobbat och sovit. Sen var det ju Gothia också - men han var inte med alla dagar. Mycket tid med honom har det alltså inte blivit. Är rätt lustigt ändå att jobbet kan vara så drygt, att jag kan längta härifrån men ändå älska det så mycket. Någon dag ska jag tacka chefen för att hon anställde mig och för alla bra chanser som hon har gett mig sen jag började här.

Kan inte ni berätta för mig vad ni har för planer under helgen så skriver jag senare idag :)

1 Lena:

skriven

Roligt att läsa att jobbet går så bra och att du trivs! Känns precis så på mitt arbete också. Tänkt så rätt det kan bli :)

Planer för helgen är lika med noll. Imorgon åker jag hem från landet sedan ska jag bara njuta av de sista semesterdagarna innan jag börjar jobba igen. Kanske läsa, kolla film och bara promenera runt och vara. Låter så skönt haha

2 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

skriven

Hoppas du njuter av dagen om det är sista semesterdagen :). Fin bild :)

3 Cissi:

skriven

Hoppas du får en fin helg med mycket umgänges tid ;)

4 Jennifer Queen:

skriven

Imorgon ska vi ner på festivalen som hålls här i stan under helgen och på söndag ska vi tvätta och städa ;)

Svar: Åhja det är bara förnamnet haha Ja den har börjat bra iallafall :)

5 Martina:

skriven

Så skönt att få vara ledig, det förtjänar du! :D

6 Johan:

skriven

Jag tänkte precis kika in till dig, men du hann före :)
Imorgon ska jag upp och träna, sedan fira sambons kusiner och så ska vi grilla med några vänner på kvällen. Söndag blir nog väldigt lugn. Ska nog ut till stugan en sväng :)
Vad har du för helgplaner?

SV: Härligt att du gillade det så mycket!
Det gör jag också. Det är ett av de grymmaste tal jag någonsin har hört, det får en verkligen att fortsätta kämpa för det man vill och tror på.
Och vilket tal för att få ihop ett lag och få dem att dra åt samma håll, wow!

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Härligt att höra att du trivs på jobbet! :)

8 micca:

skriven

helgens planer har hittills varit att ta det lugnt hemma, imorgon blir det ett extra pass 11-16 sen blir det inte mycket mer än så :)

Kommentera här: