Det är skinande rent.... typ

 Hej på er! 

 Jag sitter nu ner för första gången sedan jag vaknade. Om man bortser från när jag intog frukosten imorse. Efter det så satte jag och PJ igång med en storstädning/rensning av lägenheten. Vi har så mycket prylar som vi, under de senaste månaderna, hunnit uppgradera. Därför ligger de gamla bara och skräpar. Detta har sedan resulterat i att saker legat precis ÖVERALLT. Stört irriterande. Speciellt med tanke på att vi inte kan inhandla förvaring då vi kanske måste flytta om ett par månader. Typ 3-isch för att vara exakt. Om inte kontraktet för längs... Okej åter till städningen. Vi har varit ruskigt duktiga och verkligen hållt på hela dagen. Vi har även handlat och så har jag hämtat ut PJs julklappar. Nu har jag, med andra ord, ALLA julklappar klara inför jul. :D 

 Något särskilt spännande har faktiskt inte hänt under dagen. Vi skulle ha åkt in till stan för att införskaffa några saker - men vi pallade inte. Vi hade varit i full gång hela dagen och sedan fått våran dos av luft i näsan så det kändes tillräckligt. Dessutom började vi ändå att bli hungriga tillslut. Nu sitter vi som vanligt vid varsin dator och slappar. Han spelar och jag har tagit en paus i pluggandet för att uppdatera er litegrann. Sedan ska jag fortsätta med mitt arbete. 

Hoppas ni får en underbar lördagskväll och jag lovar er att det kommer lite fler inlägg av den roligare sorten :P 

 
 I brist på bilder så ger jag er tecknade versioner av mig och PJ haha! 
1 Gabriella:

skriven

Skönt med storstädning!!

2 Fanny:

skriven

Vad duktiga ni är som städar :D Ska jag nog med göra imon...

3 Marie:

skriven

Hoppas att ni får bo kvar där då, har ni något annat på gång annars? Så skönt attt städat och rensat undan massa då

4 Ellen Gräntz:

skriven

Men vad skönt att ha alla julklappar klara! Jag har bara köpt än i år. Hets... Ska visserligen inte köpa så många men ändå, haha.

5 J:

skriven

Fina bilder av er!!

6 Carolina Thoor:

skriven

Super fin bild på er två som sagt! Hur har du gjort den? Ritat den?! :D
Skönt att du har alla julklappar inhandlade. För min del har jag bara min pappa, min bror och typ köpa något te till min svärmor, något litet till svärfar och tillsist så en födelsedagspresent. Så inte mycket kvar! :D

Sv; okej. Ja, det håller jag med om. Liam är helt rätt person som vann! :D

Skumt. Hm.. Ja, men skönt att du fick eskort i alla fall! :)

7 Netti Starby:

skriven

Vad härligt att ni fick så mycket gjort idag! :-D Kramis

8 Ida Lindborg ♡:

skriven

skönt att ha städat!!

9 Tilda Barkselius:

skriven

Skönt ibland att bara ta det lugnt hemma :)

10 J:

skriven

Vad skönt att ha det städat och klart med julklappar!

Kommentera här: