Det var min tur att bli sjuk tydligen...

 Jag var hemma från jobbet idag. Ack vilken ångest. Jag är snorförkyld och avskyr det så hårt. Det förvånar mig dock inte med tanke på att förkylning, samt flunsan, har gått på jobbet den senaste tiden. Mår verkligen skit kan jag säga er - men det värsta av allt är att det är skola imorgon. Jag funderar starkt på att vara dum och sticka dit på förmiddagen åtminstone. Vill ju inte missa något som jag kan ha nytta utav senare. Vi träffas ju bara en gång i veckan under 5 veckor - så det är rätt mycker information som man kommer förlora även om den skulle komma i andrahand från någon klasskamrat. Jag är kluven. Jag måste ju vila upp mig om jag ska bli frisk... men... ja. Jag blir galen. Jag hade ju inte tid eller råd att bli sjuk nu...

 Jag har dock fått en del gjort under dagen. Sovit och ätit. Produktivt va? Jag har visserligen beställt PJ's julklappar också - men det tog inte vidare lång tid. I år kommer han att få 2 stycken mer .... roliga grejer då jag redan givit honom en skägg-trimmer som tidig julklapp. Vad dessa är vågar jag inte skriva då jag inte vet om han kikar in här eller inte. De passar honom dock. Det står PJ skrivit på dom liksom.

 
Ja, nått annat som är extremt underhållande under en sjukdomsperiod är ju alla snapchatfilter. Bild nummer 1 var dock lite creepy faktiskt.
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Krya på dig fina du!

2 Netti Starby:

skriven

Vad tråkigt och du får krya på dig! Kramis

3 Sandra:

skriven

Åh nej va tråkigt! Krya på dig! Har inte köpt en enda julklapp än så jag är mäkta imponerad. Älskar snapchat-filter!

4 Fanny:

skriven

ååå men krya på dig <3

5 Marie:

skriven

Krya på förkylningen

Kommentera här: