Helgjobb

 Okej... jag är lite bitter just nu, för jag mår fan inte bra alltså. Jag har fortfarande ont i huvudet (hade det igår också) och känner mig hängig. Jag får verkligen inte bli sjuk just nu - men influensan går på jobbet. Det kommer väl kanske bli min tur sen antar jag - men har varken tid eller råd att va sjuk.
Idag jobbar jag mellan 7.00 och 15.00. Därför är jag uppe vid en tid som borde vara olaglig - men skulle aldrig ha ro att gå upp senare då jag liksom vill vakna till en stund innan jag börjar göra mig iordning. Varenda ledig stund går förövrigt till att pyssla med pluggande. Annars hinner jag inte med.

 Planerna idag är inte många. Jag ska skynda mig hem efter jobbet, hinna med lite plugg och sedan ska jag bara försöka att vila så mycket som jag bara kan. Får svänga förbi affären också för att få med mig nå enchinacea eller liknande. Kanske är det inte försent att mot bort eventuell sjukdom...
Damn... jag har verkligen hakat upp mig på detta märker jag. Beror nog på att jag gärna hade hoppat över den här veckan. Om man bortser från tisdagen då såklart. Den dagen gör jag gärna om. SÅ mycket saker händer just nu och man vet liksom inte riktigt vad man ska ta itu med först.

Jag ville i alla fall ge er en snabb update och ska se till att slut vara så bitter. ^^ PUSS på er

Kommentera här: