1 Mischievous:

skriven

Riktigt gott var det, över förväntan :)
ooh vill också se!!

2 Kattis:

skriven

Haha den där filmen är nog riktigt skoj! Bra tips...visste inte att den skulle komma!

3 Gabriella :

skriven

Åh såå roligt!!

4 Linnea:

skriven

Åhå, den här måste man ju bara se :p

5 Zyllah:

skriven

Jag har inte hört talas om den filmen, men det känns som att de senaste liknande filmerna som gått har varit en stor besvikelse så jag vet inte riktigt hur taggad jag är. <3

6 Ida Lindborg ♡:

skriven

spännande!

Sv: nej ekologiskt te :)

7 emelie jonasson :

skriven

Själv tycker jag minsann att dem här pojkarna bara blir mindre och mindre. :)

8 Carolina Thoor:

skriven

Ytterligare en till Spiderman? Hur många finns det nu? ^^,

Sv; ja, det var en toppen söndag! Det var min allra första gång som jag såg den. Men den var super bra! Nej, precis som du säger. Ingen film man lätt tröttnar på :)

Påminner dig om det nu. Vad heter appen så att jag kan göra en likadan bild på mig och min kille, sådan här tecknad? :D

9 Johanna Utterberg:

skriven

Åhh vad kul!! :D

10 Celine:

skriven

Är också sååå taggad! Älskar spiderman!

11 Netti Starby:

skriven

Vad roligt att du ser fram emot den! :-D Kramis

12 Johanna:

skriven

Längtar också! Är också lite av en nörd haha!

13 Heléna:

skriven

Klar man måste se Spiderman :D Det är ju KULT ju :D Kram <3

Kommentera här: