League of Legends

Jag vill minnas att jag har några läsare som spelar League of Legends? Är ni kvar här tro? 

Eftersom att jag nu införskaffat mig en dator som det faktiskt går att spela på så har jag kunnat gå ifrån PJs konto och börja spela på mitt eget. Därför skulle det vara kul att spela med någon av mina fellow LoL:are (?) haha. Jag heter QueenBambi om ni känner för att lägga till mig. 

 
1 Gabriella :

skriven

Så roligt, spelar själv inte tyvärr!!

2 Zyllah:

skriven

Jag tycker om spel, men jag har faktiskt aldrig testat det där spelet. Jag vet inte riktigt vad det går ut på om jag ska vara helt ärlig. Jag spelar främst minecraft när jag har tid för sånt. <3

3 Fanny:

skriven

åh saknar tiden då mina vänner spelade detta å jag försökte lära mig de.. de gjorde jag inte :(

4 Ida Lindborg ♡:

skriven

oooj var inte igår man hörde om det haha :D

5 Frida:

skriven

Ja riktigt kul! :)
Spelar inte LOL men jag spelar WoW :D

Kommentera här: