One of my favorite cups


 Jag har tillbringat min dag i morgonrock. Pysslat med lite smått och gott från det att jag vaknade imorse. Till detta så har jag fått i mig hinkvis av kanelkaffe som min storebror lärde mig att göra för ett par år sedan. Det är det mest gudomliga som finns att dricka. I kid you not. Så jag vet inte om det är pga den gudomliga drycken eller om sjukdomen går åt rätt håll - men har känt mig väldigt mycket piggare under dagen. Halsont har bytts ut mot en känsla av svullnad och ömmande. Som om jag har två golfbollar som sitter fast i halsen. Som bara gör ont när jag sväljer eller hostar. Jag har inte haft feber sen igår morse. Det verkar gå framåt helt enkelt och jag gillart. Vill vara tillbaka på jobbet så snart som möjligt. Har bestämt att jag blir hemma imorgon också - men på torsdag ska jag jobba igen. Det siktar jag på.

 Jag ska tillbringa resten av denna kväll med plugg, spel och youtubevideos. Är fortfarande lite beroende av Lance Stewarts vloggar. Det finns ju även en vloggare som heter Brennen Taylor som jag tycker är hysteriskt rolig. Även han är en gammal viner. Brennens Ouija Board - challenges ger en kalla kårar samtidigt som det är så jäkla kul att titta på. Det är något jag kan tipsa er om i något inlägg. Det är hysteriskt verkligen. Samtidigt som man blir skraj.

 Hur har eran tisdag varit då?
1 Gabriella :

skriven

Kanelkaffe låter ju såå gott!!

2 Marie:

skriven

Oh kanelkaffe, ge mig recept, samt så positivt glatt inlägg, like it ;D

3 Ellen Gräntz:

skriven

Hur gör man kanelkaffe då?
sv: Men finaste du! Klart jag tar din hand!

Kommentera här: