Schoolday

 Hörrni! 

Ni ska ju bara veta hur extremt fuckade mina rutiner är för tillfället. Jag har så mycket på gång att sömnen, maten och ja... alla rutiner är helt enkelt åt helvete. Idag var jag så jäkla trött i skolan att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Dessutom så var ett av våra arbeten LITE större än vad jag tidigare hade trott. Vilket betydde att jag skulle behöva köra hårt med pluggandet typ omgående. Hur jag skulle orka det var ju ett mysterium. Jag rådfrågade PJ och vi kom fram till att jag skulle göra första punkten på "att göra"-listan och sedan somna fort som fan så att jag kunde vila upp mig. När jag senare vaknade skulle jag helt enkelt få sätta mig och plugga. Det fanns inget annat alternativ - jag måste komma på rätt bana, men jag kan INTE hamna efter i pluggandet. 

Just nu har jag, som ni märker, tagit en mental paus från arbetet. Jag ska även se till att göra upp en plan som jag sedan kommer att få följa slaviskt framöver för att få balans i livet. (Det låter så förbannat dramatiskt) Jag vill bara ha en normal vardag där jag jobbar, kanske tränar, kommer hem och pluggar och sedan sover. Att jag slipper gå upp på morgonen och känna som om jag inte sovit på 3 veckor. Får se om jag kanske lägger upp min plan här eller något eller skriver mer ingående hur kaosartade mina rutiner är för stunden och övergången till att återfå balansen. Får se. Kanske kan vara intressant att läsa om. 

Imorgon/Idag (onsdag) kommer jag att jobba mellan 7-14. Sen är det meningen att jag ska ta en fika med en gammal bekant till mig som jag inte träffat på ett bra tag nu. Det verkar lite som att jag kommer bli stood up. People these days alltså. Ja... mer om det senare kanske. Vet exakt vad jag kan skriva eller inte när jag kommer hem senare i eftermiddag. I'm fully prepared for an angry rant. Bara så att ni vet. 

 
(random snapchat bilder) xD
1 Mirre:

skriven

Låter som du har en bra grej här,man måste ju även ha sin tid och fritid också

2 elin stridh:

skriven

ha en fin kväll :D

3 Sandra:

skriven

Du måste ta hand om dig. Lyssna på kroppens signaler så att du inte bränner ut dig själv!

Kommentera här: