Skolan, Sushi och en ledig dag

 Men hej! 

Jag lovar alltid mig själv att skärpa mig med bloggandet. Speciellt eftersom jag faktiskt lyckas samla på mig en del bloggvänligt material just nu. Men men... jag börjar väl med att berätta för er om skoldagen. Som jag skrev så fick ju Liza en nötallergichock på måndagen, så av förklarliga skäl så var inte hon med under kommande skoldag. Hon var saknad - men lyckligtvis så hade jag resterande delen av Team Hogwarts som jag kunde hålla mig till. Team Hogwarts är min basgrupp som jag blivit indelad i och det är den gruppen som man ska hålla sig till under kursen. Där man presenterar uppgifter för varandra osv-

Det är Ann och Pernilla. Två helgoa människor verkligen och man skrattar alltid tillsammans med dom. Det första vi fick göra var att presentera vårat biståndsarbete som vi hade gjort under veckan som gått. Vi tog grupp A till oss för att slippa drygputtar som stjäl fokus från oss genom att inte lyssna på läraren eller bara flamsa runt. Sen tog vi hela förmiddagen till att bara presentera våra uppgifter. När det var dags för lunch sen så gick vi till ett sushiställe då jag inte tidigare har smakat ordentlig Sushi. Bara ofärska köperullar från ICA typ. Det var inte ens i närheten av lika gott som det vi åt kan jag säga er. 

 
 Onsdagen (min lediga dag) kom och den var total kaos. Jag skojar INTE när jag säger att jag somnade runt 17.00 på tisdagen och sov till 10.00 denna morgon. Vad är det typ 17 timmar? KAOS. Inte nog med det - jag hade exakt 0% energi till att kliva upp. Så jag låg vaken, i sängen, i 4 timmar efter det och bara pysslade med mobilen. Surfade runt och spelade spel. Jag gick så småningom upp då jag ville överaska PJ litegrann med... en grej. 

 Jag vet inte om jag ska berätta om det faktiskt då det är lite PG13 men om man säger som så... Jag har ju införskaffat mig två nya underklädesset av det sexigare slaget och hade inte visat detta för PJ ännu. Tänkte att det kunde ju vara en nice överraskning. Well - resultatet kan ni ju räkna ut HAHA. 

 Det blev inte mycket gjort alls under onsdagen. Jag bestämde fikaträff med en kompis som jag inte träffat på 1 år, pluggade och spelade. Inget mer intressant än det. Rätt skönt faktiskt - men jag var så förbannat trött hela den dagen. 



Idag är det däremot dags för jobb igen. 
Kvällsjobb mellan 15.00 och 21.00. Jag kommer ha tre dagar i följd med kvällsjobb - men det gör inte mig så mycket. Då hinner jag och PJ förbereda litegrann inför jul och svärföräldrarnas ankomst. Jag ska ta mig an köttbullar och PJ ska göra Janssons Frestelse.

Hoppas att ni får en fin torsdag! Återigen tänkte jag höra om ni har någon challenge eller tag som ni vill att jag ska göra? Lämna en kommentar isåfall.
1 Kattis:

skriven

Nötallergichock lät lite läskigt, hoppas den inte var allt för allvarlig! Lycka till med köttbullarna!☺

2 Sandra:

skriven

Bästa gruppnamnet ju! Emmas vintage har en bra decemberutmaning som går att hoppa på http://www.emmasvintage.se/31-utmaningar-att-ta-mig-an-i-december-hang-pa-du-ocksa/

3 Mirre:

skriven

Då kommer han bli glad kan jag tro. Jag däremot trivs bäst i trosor i högre midjemodell nu sedan kejsarsnittet, så BQ tycker nog jag borde skaffa ngt sexigare haha

4 Carolina Thoor:

skriven

Men vänta va? Team Hogwarts? Vad pluggar du till egentligen? Om Harry Potter? :D

Sv; ja, det var helt underbart med att få vara ledig idag, ska jag säga dig! :D

Okej, tack ska du ha :D

5 Linnea:

skriven

Haha, visst är listan klockren... stämmer in till 70% på mig o min syster - i alla fall som små <3

6 Johanna Utterberg:

skriven

Åhhh vad gott med sushi, nu blev jag ju hungrig igen, haha!! :D

7 sandra:

skriven

gott!

8 Heléna:

skriven

Så många olika sorters sushi :D Hoppas du får en riktigt fin helg :D Kram <3

9 Veronica Pettersson:

skriven

Snygga lurar!

Sv: Tack snälla!

10 Johanna:

skriven

ååh har cravat sushi hela året (haha..). Måste äta det i dagarna!!

Kommentera här: