Pretty Little Liars S7E1


 Någon mer än jag som är dödligt glad över att PLL har dragit igång igen? Jag ska inte spoila något - men säger såhär. Första avsnittet var fantastiskt. Det hände en massa grejer och jag visste knappt hur jag skulle hinna med att pussla ihop allt med föregående avsnitt. Me gusta!!!

Hur många av er har sett de två första avsnitten? Tror bara att det är dom som finns ute, men är ej säker.
1 Alice:

skriven

Alltså åh, har aldrig kollat på pll? är det värt?

2 moamedalicia.blogg.se:

skriven

Jag hade ingen aning :O jag måste seeee den säsongen. tack verkligen för tipset. kram

3 sandra.:

skriven

Alltså jag är med sååå taggad på hela den här säsongen, PLL är ju sååå sjukt bra! jag har faktiskt inte sätt avsnitten än konstigt nog, men ska se dem så fort jag får tid :)

och så roligt att du med skriver, vad är det för typ av bok, alltså är det en självbiografi? :) ha en bra helg <3

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

iiiiik, spännande! Den som spoilar ska dö!

Tror du kan göra klokt i det - jag har brutit handleden två gånger och revbenet en gång i snowboardolyckor ;) Lätt värt det!

5 Kashaya:

skriven

Kul med nya avsnitt!

6 Lovisa (wildisland):

skriven

Åh! Jag ligger några säsonger efter i PLL, måste komma ifatt!

7 Ida Lindborg ♡:

skriven

åh måste se andra!

8 Enya:

skriven

bästa serien!!

9 Ellen Gräntz:

skriven

Skulle kolla häromdagen men min dator samarbetar inte så jag får fortsätta vänta...

10 Gabriella :

skriven

Jag har sett de två första och åh jag är också jätteglad att det är tillbaka!! Såå himla bra!!

11 Marie:

skriven

har inte sett alls, opps =D

12 N A T H A L I E :

skriven

Sååå kul att de börjat igen, äntligen!!

13 Mallan:

skriven

Åh, älskar PLL! :) Klart man blir lycklig.

14 Matilda Johansson:

skriven

Jag såg avsnitt 2 igår, så spännande! Tycker nästan att det är lite läskigt det händer saker hela tiden. Har periodvis tröttnat på serien då man aldrig får veta vem som är A och nu har man väll fått veta det om jag fattat rätt men sen är det massa andra ochså 😊

15 micca:

skriven

ska kolla klart säsong 6 så jag kan komma igång med säsong 7 nu :D

Kommentera här: