Snabb uppdatering

Hej där! Denna morgon är ni tyvärr tvugna att hålla tillgodo med ett mobilinlägg då jag ligger lite efter i mitt eget schema. Sitter på spårvagnen nu, både trött och mör. Gymmandet blev inte mellan 17.00 & 18.00 nämligen utan vi kom inte ifrån PJs jobb förns 18.00-ish pga långdraget möte med big shots. Men runt 19.00 hade vi kört igång vårat benpass och det var stört härligt måste jag säga :)

Idag blir det återigen jobb 7.00 - 14.00 för att återigen vänta in PJ för ett gympass. Han är borta på affärsresa imorgon så lika bra att komma igång med en rutin :P

1 Johan:

skriven

Härligt med lite gymträning!
Vad körde ni för ben?
Hoppas det gick bra att jobba idag också! :)

SV: Haha ja, det var det verkligen! Intensivt och mycker hände, men det mesta var kul, så det var ganska lun ändå. Nu är det lugnare och det känns faktiskt skönt får jag säga :)
Och tack för grattiset! :)

Haha, tack för länken! :D

2 Marie:

skriven

Ha en bra dag =D

3 ♀ Sara Ben's ♀:

skriven

Tränade också dr förut men brukade inte gå dit, så sa upp mitt gymabonnemang.

Hoppas din snubbe får det bra på sin affärsresa!

btw, du skrev en gång svar på min blogg om att hur jag kunde sett ngt som du tagit bort? MEnade du inlägget där du skrev om ngn som skrev ngt här anonymt? Jag hade inte läst det, menade bara att jag tycker det är fult att folk skriver anonymt på ens blogg ist för att ta upp det med en.

Svar: Jaha nej :P Jag syftade på att du skrev om någon kommentar i kommentarsfältet. Typ "Håller med Lisas kommentar" men hade inte publicerat den kommentaren haha så jag fattade inte hur du visste vad Lisa hade skrivit :P
Bambi

4 JoJo:

skriven

åh har du köpt gymkort nu? :D är ju så härligt att träna :)

sv; det var en bra midsommar också! :) åh tack, köpte klänningen på tradera för nåt år sen.

hihi ja men bilden på er var ju söt! :D

ja men vad bra. det ser jag framemot! :D

Kommentera här: