Det var ju faktiskt dags

 Hej på er! Det känns som om jag tappar bort en massa dagar och utan att titta efter så kan jag inte ens minnas hur många dagar det var sen förra inlägget. Jag hade bestämt mig för att blogga igårkväll - men där kom det lite motgångar som distraherade mig om man säger så. Jag kan såklart inte prata om det här heller, även om jag skulle vilja... Känner mig dock otroligt trött och ledsen idag.

 Men... on a more positive note. Ni vet ju hur jag pratade om mitt gamla åbäke till laptop och hur det var dags att byta ut den? Well... En ny dator är nu beställd och jag är ruskigt nöjd ändå. En del av mig kommer alltid att ha ångest över att jag lägger såna typer av pengar på mig själv. Men en ny dator behövde jag ju. Det var dags. Så det fick bli en. Snygg som satan är den också och självklart håller man sig till samma goa märke. <3

 
1 Marie:

skriven

Ohh vilken snygging, vad roligt =D

2 Anonym:

skriven

härligt med en ny dator :D

3 Gabriella :

skriven

Åh så roligt med en ny dator!!

4 deninrekampen:

skriven

Tycker du var värd att få köpa dig en ny dator! Inget du ska ha ångest över! :)

Ja sims är roligt, brukar du spela det? :)

Kommentera här: