Fantastic beasts and where to find them

 YAS!!

Onsdagen bjöd på bio efter arbetspasset. The original thought var att jag skulle skynda mig hem efter det att jag hade slutat jobbet - men jag visste då inte om att APT-möte stod på schemat och det ville jag ju gå på. Då var jag alltså tvungen att stanna kvar i stan tills det att PJ slutade jobbet. Till min lycka behövde även Liza stanna kvar en stund i området. Så vi drog oss till Kings Head på andra lång och snackade lite skit över varsin öl. Vi diskuterade bl.a. det faktum att alla kopplar ihop oss två. Som om den ena inte kan fungera utan den andre. Till en början var det rätt cute. För vi har ju klickat så extremt bra och är så sjukt nära vänner. I många situationer blir det dock väldigt jobbigt. När folk förväntar sig att vi ska släppa ALLT för den andres skull. Vi hade ett bra snack helt enkelt. Tror till och med kanske att det förde oss ännu närmare varandra. (Om det nu ens är möjligt)

PJ slutade så småningom jobbet och tog sig in till Järntorget för att möta upp mig. Jag plockade med mig lite snacks till bion och begav mig dit. Jag var supertaggad på att se filmen. Iförd min Gryffindormössa så satt jag där och väntade ivrigt på att filmen skulle börja. Eftersom det var premiär på den så vill jag inte skriva allt för mycket men ... kort och gott... OH MY GOD. Jag älskade den från allra första stund. Den var fantastisk. Jag kommer absolut att skriva mer om mina tankar när filmen varit ute ett tag. För att inte spoila någonting. Men tills dess så får ni hålla ut ;) 

 
1 Josefine:

skriven

Vad roligt!!

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Sååå bra!!

3 Miss Tosse Queen:

skriven

Roligt med bio :D Längesen jag var på bio :(

4 Julia Johansson:

skriven

Åh jag bara måste se den!!

5 Cissi:

skriven

Mysigt med bio, är jättesugen på att se den filmen

Kommentera här: